فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت کنترل قیمت‌ها و کیفیت اجناس از سوی ستاد تنظیم بازار عید تأکید کرد

فرماندار قرچک تأکید کرد:
کنترل قیمت‌ها و کیفیت اجناس مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار باشد
فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت کنترل قیمت‌ها و کیفیت اجناس از سوی ستاد تنظیم بازار عید تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تأکید بر اینکه به‌وسیله این ستاد باید کنترل قیمت‌ها و کیفیت اجناس رصد شود که زمینه رضایت مردم به‌وجود آید، گفت: رضایت‌مندی مردم مهمترین هدفی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: سیاست تنظیم بازار در تمامی کشورها و نظام های اقتصادی متداول است و برای اینکه بتوان از نوسان قیمت ها جلوگیری کرد، دولت قیمت گذاری و تنظیم بازار را انجام می دهد که هدف از این کار برقراری عرضه و تقاضا و تعادل در قیمت هاست.

این مسئول همچنین بر لزوم فعال بودن گشتهای مشترک برای کنترل قیمت ها تأکید داشت و هدف از اجرای این گشت ها را پیشگیری از تخلفات احتمالی عنوان کرد.

فرماندار قرچک با اشاره به اینکه مایحتاج عمومی مردم برای ایام پایان سال و تعطیلات نوروز باید به اندازه کافی تأمین شود، یادآور شد: به گفته وزیر جهاد کشاورزی، طبق سنوات گذشته ستاد تنظیم بازار کشور اقدامات لازم را در خصوص تأمین میوه شب عید انجام داده و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: شکایت های مردمی در خصوص قیمت ها باید به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد و همچنین هماهنگی برای برگزاری گشت های مشترک بازرسی از بازار صورت پذیرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

6 − یک =

Top