فرزند ورامین مدیرکل استانداری سمنان شد

✅ مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان منصوب شد.

? با حکم علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان ، مجتبی بوربور ، به سمت مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان منصوب شد.‌

? در حکم انتصاب بوربور آمده است :

? نظر به مراتب تعهد، سوابق و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان منصوب می شوید.

?بسترسازی و هماهنگی با سایر دستگاههای اجرایی به منظور استفاده از فرصت­های سرمایه­ گذاری توسط کارآفرینان داخلی و فراهم نمودن شرایط مناسب جهت جذب تجار و سرمایه­ گذاران خارجی، شناسایی ظرفیت­ها و توانمندی­های استان در امر سرمایه­ گذاری، اشتغال و تولید و توسعه متوازن از جمله اموری است که انتظار دارد نسبت به آن تلاش و اهتمام نمائید.

?توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

? بوربور که ۴۱ سال دارد، زاده بخش جلیل‌آباد شهرستان پیشوا در استان تهران است، ریاست اداره پردازش اداره‌کل سفرهای استانی ریاست‌جمهوری، مدیریت پذیرش اداره‌کل رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری و معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین به مدت حدود چهار سال را نیز در کارنامه دارد و از معدود فرماندارانی در کشور بوده که برخلاف رویه و عرف معمول، به‌صورت مستقیم و بدون طی کردن دوران سرپرستی، در اواخر سال ۱۳۹۷ به سمت فرمانداری شهرستان آرادان منصوب شد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده + شش =

Top