فرزند ورامین بخشدار کن شد

بخشدار کن در مراسم انتصاب فرماندار شهرستان تهران معرفی شد

محمد تاجیک از جوانان نخبه و بومی شهرستان ورامین امروز به عنوان بخشدار کن شهرستان تهران معرفی شد

وی پیش از این از گزینه‌های اصلی بخشداری مرکزی ورامین بود.
***

در زیر یادداشت مدیر مسئول پایگاه خبری ورامین تدبیر در خصوص انتصاب وی را بخوانید ?

? محمد حیف شد/ ورامین ضرر کرد

✍ یادداشتی کوتاه به مناسب محروم شدن ورامین از ظرفیت و استعدادهای یکی از فرزندان جوان و نخبه خود)

? امروز مراسم معارفه فرماندار شهرستان تهران، یک رویداد بزرگی را در دل خود داشت و آن معرفی یکی از گوهرهای جوان و نخبه‌ی دشت زرخیز ورامین به نام “محمد تاجیک” به عنوان بخشدار کن بود!

? پیش‌تر گفته بودیم که از نخستین تغییرات این دولت پس از انتصاب فرماندارش، انتصاب و معرفی این جوان پرتلاش و دل‌سوز به عنوان بخشدار مرکزی ورامین خواهد بود که همگان از شنیدنش خوشحال بودند جز برخی از صاحبان نفوذ و قدرت که فقط و تنها فقط به علت سهم‌خواهی سیاسی خود، جلوی این اتفاق مهم و تاثیرگذار را گرفتند و باز به بهانه‌های واهی (نسبت فامیلی وی با یکی از مدیران ارشد) جلوی اثربخشی و منشا خیر و برکت بودن یکی از جوانان بومی و همه فن حریف را گرفتند و متاسفانه با وجود تلاش‌ها و حمایت‌های بی نظیر فرماندار و استاندار، مرزهای این دشت زرخیز هم نتوانستند به گوهرهای خود بچسبند و بسی بسیار برای ورامین حیف شد

? اینک ای صاحبان قدرت و مکنت!
سر بر آسمان بسایید از این فخر؛
از این فخر که از فراری دادن فرزندان جوان و دل‌سوز و محروم کردن این دشت از وجودشان، نصیبتان می‌شود اما باز فریاد بر نیاورید که این ورامین مظلوم است و محروم! چون خود کرده را تدبیر چیست؟!

? بگردید و باز کسی را از فرسنگ‌ها دور از این دیار پیدا کنید و بر کار بگمارید که پس از ۳ ماه کار کردن در این دیار، بخواهد سمت ریحان‌آباد برود و سر از سعدآباد املاک برآورد!

? از محمد تاجیک که گذشت و برای شخص‌ خودش بسی عدو سبب خیر شد و به بهترین بخش خوش آب‌وهوا و پردرآمد پایتخت رفت اما زین پس همگی دست در دست هم، به ورامین بیاندیشید و بدانید و آگاه باشید که فقط فرزندان این دیار هستند که دل در گرو آبادانی این دیار دارند و نگذارید این دشت زرخیز، هزینه رزومه سازی و کسب تجربه کاری و سیاسی افرادی شود که جز به پیش‌رفت و ارتقای خود نمی‌اندیشند؛ اگر راست می‌گویید و قلبتان برای ورامین می‌تپد..

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 − 16 =

Top