عبور مبتلایان به ویروس کرونا از مرز ۶ میلیون نفر

براساس آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، به شش میلیون و سی هزار و ۴۳۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش ورامین تدبیر، جدیدترین خبر‌ها درباره شیوع ویروس کرونا در جهان و تحولات مربوط به آن به شرح زیر است:
براساس آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، به شش میلیون و سی هزار و ۴۳۵ نفر افزایش یافته و شمار جان باختگان نیز به ۳۶۶ هزار و ۸۰۹ تن و همچنین، شمار بهبودیافتگان به دو میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۵۰ نفر رسیده است.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ترکیه
شمار موارد ثبت شده ابتلا به بیماری ویروس کرونا در ترکیه با ۱۱۴۱ تن افزایش به ۱۶۲ هزار و ۱۲۰ نفر رسید.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ترکیه چاپ استانبول بر اساس آمار وزارت بهداشت ترکیه، شمار افرادی که بهبود یافته اند نیز به ۱۲۵ هزار و ۹۶۳ نفر رسیده است.
با مرگ ۲۸ نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری شمار جان باختگان نیز به ۴ هزار و ۴۸۹ نفر رسید. فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه دیروز گفت: به رغم افزایش شمار تست‌های کرونا شمار مبتلایان جدید کاهش یافته است.

هشت روز بدون مورد جدیدی از کرونا در نیوزیلند
وزارت بهداشت نیوزیلند روز شنبه اعلام کرد هیچ مورد جدید ابتلا به کووید – ۱۹ در این کشور در هشت روز گذشته گزارش نشده است.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از واشنگتن، وزارت بهداشت نیوزیلند اعلام کرد این بدان معنا است که شمار کلی موارد تایید شده ابتلا به کووید – ۱۹ در این کشور همان یک هزار و ۱۵۴ نفر است.

ثبت بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در هند
بیشترین آمار شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا در هند در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از دهلی نو، در شبانه روز گذشته ابتلای ۷ هزار و ۷۷۶ نفر از مردم هند به این ویروس قطعی شد.
با احتساب آمار ۲۴ ساعت اخیر تعداد کل مبتلایان در این کشور پهناور و پرجمعیت به ۱۷۳ هزار و ۷۱۳ نفر افزایش یافت.
۸۲ هزار و ۳۶۹ مبتلا پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند. قربانیان بیماری کووید ۱۹در این کشور نیز تا صبح امروز به ۴۹۷۱ نفر رسید.

برزیل پنجمین کشور دارای بیشترین میزان مرگ و میر بر اثر کووید ۱۹
خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از ریو دو ژانیرو به نقل از وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد برزیل با ۲۷۸۷۸ مرگ ناشی از کرونا در جایگاه پنجمین کشور دارای بیشترین قربانی کرونایی قرار گرفت.
وزارت بهداشت برزیل روز جمعه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۲۴ مورد تلفات مبتلایان به کووید – ۱۹ در برزیل گزارش شده است و به این ترتیب شمار کلی قربانیان به ۲۷ هزار و ۸۷۸ نفر افزایش یافت.
ایالت سائوپائولو – پرجمعیت‌ترین ایالت برزیل- با هفت هزار و ۲۷۵ مورد تلفات و ۱۰۱ هزار و ۵۵۶ مورد ابتلا، بالاترین آمار را در این کشور داراست و پس از آن ریودوژانیرو و سئارا هستند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

2 × 4 =

Top