طرح محدودیت‌های کرونایی در ورامین آغاز شد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح محدودیت‌های کرونایی در مناطق مختلف این شهرستان آغاز و بر اساس وضعیت نارنجی ورامین، فعالیت قانونی اصناف، کسبه و تردد خودروها مورد ارزیابی روزانه قرار می‌گیرد.

به گزارش ورامین تدبیر به نقل از ایرنا : «حسین کاغذلو» روز شنبه در جلسه شورای معاونین فرمانداری که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، طرح محدودیت‌های کرونایی با توجه به شرایط اعلام شده ورامین در شیوع بیماری کرونا، در مناطق مختلف اجرا می‌شود.

وی گفت: شرایط شهرستان ورامین در شیوع ویروس کرونا در حال حاضر نارنجی است، از این رو تمامی محدودیت‌ها از نظر حضور کارکنان ادارات، فعالیت اصناف، تردد و عبور و مرور خودورهای بومی و غیربومی بر اساس این وضعیت اجرا می‌شود و در صورت تغییر شرایط، محدودیت‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: فعالیت کلیه مشاغل گروه‌های یک و دو در شهرستان ورامین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است و این مشاغل می‌توانند تا ساعت ۱۸ به فعالیت مشغول باشند.

کاغذلو اظهار کرد: فعالیت کلیه مشاغل گروه‌های سه و چهار در مناطق مختلف شهرستان ممنوع بوده و دستگاه‌های نظارتی موظفند تا به صورت مستمر بر روند اجرای دستورالعمل ستاد کرونای شهرستان در عدم فعالیت این مشاغل نظارت و در صورت عدم تمکین از قانون، وفق مقررات با آنان برخورد شود.

وی گفت: در حوزه فعالیت ادارات، دستورالعمل سازمان امور استخدامی کشور به ادارات و نهادهای شهرستان ابلاغ شده و مسوولان ادارات موظفند تا به صورت روزانه لیست کشیک کارکنان را به فرمانداری شهرستان ارجاع دهند.

فرماندار ورامین اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی از استان، طرح محدودیت ورود و خروج خودروها از سوی نیروی انتظامی و پلیس راهور به صورت شبانه روزی در سه راهی چرمشهر- حسن آباد اجرا می‌شود.

وی گفت: با توجه به محدودیت تردد خودروهای غیر بومی در شهرستان، از آن دسته از شهروندان ورامینی که پلاک خودوری آنان غیربومی است، درخواست می‌شود تا از تردد در معابر شهرستان پرهیز کنند چرا که سکونت در شهرستان ملاکی بر عدم برخورد قانونی و اعمال جریمه توسط پلیس راهور نیست.

کاغذلو افزود: طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرستان ورامین اجرا می‌شود و پلیس با خودروهایی که در این بازه زمانی در شهر تردد کنند، برخورد قانونی می‌کند.

وی اظهار کرد: تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح فقط با وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی و آژانس‌های مسافربری امکان پذیر است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 − 17 =

Top