ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک از وضعیت اشتغال در قرچک

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک از وضعیت اشتغال شهرستان با همکاری بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی تأکید کرد.

به گزارش ورامین تدبیر ، الله‌بخش حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانک های شهرستان قرچک که با حضور علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی و دیگر رؤسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سیاست پرداخت تسهیلات برای بخش اشتغال‌زایی، یک سیاست مناسب و تأثیرگذار است، افزود: نباید تنها ارائه تسهیلات را یک سیاست واحد برای تمام بنگاه های اقتصادی اعمال کرد بلکه می بایست برای اشتغالزایی با تجویز نسخه های مختلف، از مسیر اصلی یعنی اشتغال‌زایی منحرف نشده و دست سودجویان نیز در این زمینه کوتاه شود.

وی همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک از وضعیت اشتغال شهرستان و روند پرونده های اشتغالزایی را ضروری دانسته و یاد آور شد: این امر کمک شایانی در جلوگیری از مغایرت اطلاعات و اتلاف وقت خواهد کرد که بایستی در این راستا هم‌کاری همه جانبه از سوی تمامی بانکهای عامل و دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت پذیرد.

حبیبی از تمام مدیران شهرستان خواست به لحاظ اهمیت و حساسیت راه اندازی شهرک صنعتی، در زمینه رفع مشکلات زیرساختی شهرک نهایت همکاری را داشته باشند.

در ادامه جلسه نیز رؤسای بانک ها و هریک از اعضا با بیان نکات کارشناسی و توضیحات فنی پیرامون موضوع جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پایان مواردی به تصویب رسید.

گفتنی است این جلسه به منظور بررسی وضعیت روند تسهیلات پرداختی در سامانه کار و وضعیت اشتغالزایی و تعداد واحدهای راه اندازی شده در شهرک صنعتی برگزار شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

شانزده − ده =

Top