صنایع شهرک صنعتی خیراباد حمایت می‌شوند

? نشست سیدسراج الدین تقوی‌ونکی بخشدار مرکزی ورامین به همراه اعضای هیات رئیسه شرکت تعاونی دهیاران با صاحبان صنایع شهرک صنعتی خیراباد در خصوص رونق تولید و حمایت از کار و تولید صنایع تابعه عصر دیروز برگزار شد

? به گزارش ورامین تدبیر، تقوی‌ونکی در این جلسه با تاکید بر اهمیت کار و اشتغال گفت: همه ما موظفیم نهایت سعی وتلاشمان را در جهت رونق تولید واشتغال در جهت حرکت چرخ‌های تولید کشور در شرایط سخت اقتصادی کنونی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت خدمت‌گذار به‌کار ببندیم.

در این جلسه مقرر شد با همکاری وحمایت بخشداری نسبت به ساماندهی واحد های تولیدی ، شناسایی و ارتقا ومعرفی واحدهای تولیدی با استفاده از پتانسیل دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام لازم به‌عمل آمده همچنین با مشارکت همه کارخانجات و کارگاه‌های فعال وصاحبان صنایع و شرکت تعاونی دهیاران بخش نسبت به بهبود شرایط کار و تولید، پیگیری‌های لازم به‌عمل آید.

در این شهرک صنعتی بیش از ۵۵۰ واحد تولیدی فعال وبه امر تولید مشغول هستند وهمچنین بیش از بیش از ۵هزار نفر نیز به‌طور مستقیم وغیر مستقیم مشغول به کارهستند که با اقدامات وتصمیمات لازم بخش از بی‌کاران نیز مشغول به کارخواهند شد.

 

صنایع

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

14 − هفت =

Top