صدور اسناد مالکیت روستایی پیشوا تا پایان دی‌ماه آغاز می‌شود

 

علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی پیشوا در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی:
?با پیگیری‌های صورت گرفته، الحاق به بافت زمین مدرسه خیّری روستای قلعه‌سین انجام و الحاق به بافت ۱۳۸ متر از راه ارتباطی روستای معین‌آباد نیز محقق شد و این مسیر توسط دهیاری از محل ارزش افزوده به‌سازی می‌شود.

?به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، علیرضا رشیدیان گفت : برای صدور اسناد مالکیت بر اساس قانون ۱۳۳ برنامه چهارم توسعه، مشکلی در بحث ایادی ثبتی وجود داشت که با مشارکت اداره ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن و بخشداری مرتفع شد و تا پایان دی‌ماه شاهد آغاز صدور و تحویل اسناد مالکیت روستایی به مالکان خواهیم بود.

?وی همچنین اظهار داشت :همچنین با پیگیری انجام شده، جابجایی تیرهای برق روستاهای رودبارک، یوسف‌رضا، حبیب‌آباد و عسگرآباد از محل اعتبارات وزارت نیرو انجام خواهد پذیرفت.

?رشیدیان در پایان یادآور شد: با توجه به ضرورت استفاده از فضاهای بلاتکلیف اداری، طی تفاهم‌نامه‌ای فضاهای اداری آموزش و پرورش در روستاهای سرگل و قاسم‌آباد مورد بهره‌برداری اداری قرار گرفت و برای فضاهای بلااستفاده اداره مخابرات در روستاهای سرگل، گلعباس، قلعه‌ سین، معین‌ آباد، قشلاق معین‌ آباد و قشلاق یوسف‌ رضا نیز برای ارتقای سطح خدمات به عموم مردم، رایزنی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج + هشت =

Top