شهردار قرچک مطرح کرد توسعه و پیشرفت شهر قرچک در سال ۹۸/اتمام پروژه های نیمه کاره در اولویت کاری مدیریت شهری


شهردار قرچک گفت: در سال ۹۸ شاهد شهروندان قرچکی شاهد توسعه و پیشرفت شهر در تمامی حوزه ها خواهند بود.

به گزارش ورامین تدبیر ، محسن خرمی شریف در جلسه عمران خدمات شهرداری که با حضور معاونین، مدیران مناطق و مسوولین واحد ها در سالن اجتماعات شهرداری برگزارشد، اظهار داشت: اتمام پروژه های نیمه کاره در اولویت کاری مدیریت شهری در سال ۹۸ خواهد بود.
وی افزود: معاونت فنی عمران شهرداری نظارت بیشتری از پروژه ها و اقدامات عمرانی داشته باشد و هر روز این پروژه ها رصد و به بنده گزارش شود.
شهردار قرچک با اشاره به توسعه و پیشرفت شهر قرچک در سال ۹۸، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده پروژه های خوبی در سال ۹۸ برای شهر پیش بینی شده است که با همت واحد فنی عمرانی شهرداری قرچک انشاالله این برنامه ها عملی شود .
خرمی شریف افزود: با توجه به اهمیت بالای اتمام پروژه‌های نیمه‌ کاره عمرانی، روند پیشرفت آن‌ها را روزانه رصد می‌کنیم و مردم فهیم قرچک خیلی زود شاهد اتمام پروژه‌ها و اجرای پروژه های جدید خواهند بود.
وی رفع معضلات و مشکلات آسفالت معابر شهر را نیز خواستار شد، اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های شدید اخیر اقدامات لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و کوچه‌ها به تعویق افتاد و این عملیات از سر گرفته شود و اولویت لکه‌گیری گودال‌ها و مکان‌های ترک‌خورده که به واحد ۱۳۷ گزارش‌شده، انجام شود.
شهردار قرچک در این جلسه با تشکر از اقدامات خوب معاونت خدمات شهری در بارندگی های اخیر و مدیریت بحران، افزود: مدیرت بحران بارش های اخیر توسط همکاران حوزه معاونت خدمات شهری بسیار خوب بوده است و این معاونت تلاش کند در سال ۹۸ با اجرای خوب اقدامات محوله رضایت مندی شهروندان را کسب کنیم.
خرمی شریف گفت: انشاالله با ابلاغ بودجه ۹۸ توسط شورای شهر، سالی پر کار برای تمامی واحد های شهرداری خواهد بود و با اجرای خوب اقدامات بتوانیم رضایت مندی مردم عزیز قرچک را کسب کنیم.
گفتنی است، در این نشست کلیه اقدامات صورت گرفته پروژه ها و طرح های پیش روی مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

7 − چهار =

Top