ششمین سرای محله قرچک با نام ولایت به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار قرچک گفت: ششمین سرای محله قرچک با نام ولایت با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ورامین تدبیر، محسن خرمی شریف با اشاره به افزایش سرانه فرهنگی در این شهر، اظهار داشت: با توجه به نیاز شهر قرچک به مراکز فرهنگی و استفاده شهروندان از سرای محله، این سرای محله واقع در پارک ولایت و واقع در مرکز شهر به بهره‌برداری خواهد رسید و با افتتاح این سرای محله شاهد افزایش سرانه فرهنگی در سطح شهرستان خواهیم بود.
وی افزود: سراهای محله‌ها بستری برای افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی محسوب می‌شوند و مشارکت خانواده‌ها در برنامه‌های این مراکز فرهنگی باعث کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.
این مدیر شهری افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه شهری عنوان کرد و افزود: کلاس‌های مختلف آموزشی در سراهای محله با محوریت اجتماعی، فرهنگی و هنری با تخفیفت ویژه برپا می‌شود و افزایش این مراکز فرهنگی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
خرمی شریف اظهار کرد: این سرای محله ششمین سرای محله است که توسط مدیریت شهری قرچک با اعتباری بالغ‌ بر ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از منابع مالی شهرداری به مساحت ۲۱۰مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار قرچک بیان داشت: سرای محله ولایت در یک طبقه شامل زیرزمین با ظرفیت ۵ کلاس در محل پارک‌ ولایت روبروی مسجد جامع شهرستان احداث‌شده و افتتاح می‌شود.
گفتنی است، از سال ۹۶ تا به امروز توسط محسن خرمی شریف شهردار قرچک، شش سرای محله با نام های ۱۵ خرداد، ولیعصر(عج)، فردیس، گلها، آزادگان و ولایت در مناطق مختلف شهر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۵۵ میلون تومان به مساحت کل ۲۰۳۰ مترمربع افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

سرای محله ولایت
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

17 − چهارده =

Top