سلامتی بیش از ۱۷۱ هزار ورامینی در طرح شهید سلیمانی پایش شد

فرماندار ورامین گفت :
سلامتی بیش از ۱۷۱ هزار ورامینی در طرح شهید سلیمانی پایش شد

به گزارش ورامین تدبیر حسین کاغذلو فرماندار ورامین اظهار داشت: در این طرح که از اول آذرماه امسال و با مشارکت سپاه پاسداران، بسیج و شبکه بهداشت و درمان اجرا می‌شود، ۴۴۰ بسیجی آموزش دیده مشارکت داشته و به صورت خانه به خانه نسبت به بررسی وضعیت سلامتی شهروندان اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون،سلامتی ۱۷۱ هزار و ۶۴۷ نفر از شهروندان ورامینی توسط ۲۴۱ تیم مورد پایش و بررسی قرار گرفت که از این تعداد ،۴۴۲ نفر مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا به شبکه بهداشت ارجاع داده شدند.
کاغذلو افزود: با همکاری سپاه پاسداران ۳۸۱ بسته معیشی و ۳۸۱ بسته بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده و ۱۶۰ مکان عمومی در مناطق مختلف شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شده است.
وی گفت: در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه شبکه بهداشت و از ابتدای اجرای طرح تا کنون، هزار و ۳۱۰ مورد تست کرونا Rapid ( تست سریع) انجام شده که از این تعداد، ۱۲۶ مورد مثبت بوده است.
فرماندار ورامین افزود: طی این مدت، ۶ هزار و ۷۷۹ مورد بازرسی از مناطق مختلف ورامین صورت گرفته که از این تعداد، ۸۳۵ مورد منجر به صدور اخطار و ۵۱ مورد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به پلمب واحد متخلف منجر شد.
وی از گندزدایی ۳۲ مکان عمومی و توزیع ۴۵۱ بسته معیشتی به عنوان دیگر اقدام شبکه بهداشت و درمان در حوزه اجرا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
وی گفت: با توجه به لزوم ویزیت برخی از شهروندان در منزل، تیم‌های مراقبت در منزل شبکه بهداشت به صورت آماده باش ۱۴۶ نفر را منزل ویزیت کردند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

2 + نه =

Top