سرانه ورزشی پاکدشت در دولت تدبیر وامید افزایش یافته است

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه ورزش پاکدشت و با احداث چندین ورزشگاه و سالن ورزشی جدید ، سرانه ورزشی پاکدشت در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

هادی تمهیدی روز دوشنبه در جریان بازدید مدیر کل دفتر فنی و مهندسی وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از پروژه‌های ورزشی این شهرستان گفت: ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای پاکدشت که اجرای آن از مصوبات دولت های نهم و دهم بود و سال ها اجرای آن با تأخیر مواجه شده بود توسط وزیر ورزش و جوانان در سال ۹۶ افتتاح شد.
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای پاکدشت که در زمینی به مساحت ۷ هکتار احداث شده از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و از امکاناتی نظیر زمین چمن استاندارد مصنوعی، پیست خاک آجر ۶ خطه مخصوص تمامی رشته های ورزش دوومیدانی و همچنین دکل های روشنایی استاندارد برخوردار است که اجرای این پروژه نشان از اهتمام ویژه دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی دارد.
وی اظهار کرد: جمعیت جوان شهرستان پاکدشت به فضای ورزشی بیشتری نیاز دارد لذا تکمیل این استادیوم یکی از اولویت‌های شهرستان پاکدشت است که با اختصاص اعتبارات ملی قابل اجرا است.
وی از احداث سالن ورزشی در پروژه مسکن مهر امام رضا(ع) پاکدشت به عنوان دیگر اقدام موثر دولت در ایجاد فضاهای ورزشی یاد کرد و افزود: مجتمع مسکونی ۸ هزار واحدی امام رضا(ع) پاکدشت، یکی از بزرگترین مناطق مسکونی استان تهران است که برای تأمین زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی آن، اقدامات موثری از سوی مسوولان شهرستان صورت گرفته است.
تمهیدی اظهار کرد: علاوه بر احداث بوستان بزرگ شهدای مدافع سلامت در این مجتمع مسکونی، فرمانداری با استفاده از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده‌ای که در اختیار دارد، نسبت به احداث یک سالن ورزشی بزرگ در مسکن مهر امام رضا(ع) اقدام کرده که به زودی تکمیل و پس از تجهیز در اختیار جوانان و علاقمندان به ورزش قرار می‌گیرد.
وی گفت: پیش از این در سال ۱۳۹۸، زمین چمن مصنوعی مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع احداث و با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
وی افزود: توسعه فضاهای ورزشی فقط به مناطق شهری محدود نمی‌شود بلکه امروز با استفاده از اعتبارات بسیار مناسبی که دولت در اختیار روستائیان قرار داده، علاوه اجرای طرح‌های عمرانی، پروژه‌های ورزشی از جمله زمین های چمن مصنوعی وسالن‌های ورزشی چند منظوره متعددی در روستاهای پاکدشت احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
فرماندار پاکدشت گفت: خرداد ماه امسال سالن ورزشی روستای محمودآباد از توابع بخش مرکزی پاکدشت افتتاح و دو سالن ورزشی در روستاهای گلزار بالا و ابراهیم آباد در حال احداث است.
وی تصریح کرد: توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه ورزش پاکدشت که جمعیت جوان بسیاری را در خود جای داده نوید بخش این امید است که سرانه ورزشی شهرستان با استانداردهای موجود در کشور برابری کند. منبع : ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

11 − 9 =

Top