سارقین تلفن همراه در ورامین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری ۳ سارق حرفه ای موبایل قاپ در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش ورامین تدبیر، سرهنگ “جعفر شمس بیرانوند “در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش وقوعات سرقت های مقرون به آزار با سلاح سرد موضوع جهت بررسی ویژه در دستور کار مامورین کلانتری ۱۱ شهید قدوسی قرار گرفت.
وی افزود:طی بررسی تمامی پرونده های سرقت و شیوه و شگرد سرقت سارقان و اظهارات مالباختگان که همگی مدعی شده اند سارقین ۲ یا ۳ نفر مذکر حدودا ۱۸ ساله و با یک دستگاه موتور سیکلت هوندا آبی رنگ طی اقدامات چند ماهه هیچ گونه سرنخی بدست نیامده است و لذا در پی وقوع یک فقره سرقت مشابه دیگر در میدان ولیعصر که مجددا سارقین که ۳ نفر بوده اند و با یک دستگاه موتور سیکلت هوندا آبی رنگ اقدام به سرقت تلفن همراه مالباخته و همچنین ضرب و جرح وی کرده بودندسرنخی از سارقین به دست امد.
سرهنگ بیرانود افزود: با توجه به اینکه تلفن همراه مسروقه حدودا تا سه ساعت پس از سرقت روشن بوده و سارقین در حال استفاده از آن بوده اند طی اقدامات فنی مخفیگاه سارقین در منطقه امر آباد ورامین شناسایی و سریع دواکیپ از عوامل کلانتری جهت دستگیری متهمان اعزام که طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۲ نفر از متهمان دستگیر و موتور سیکلت که با آن اقدام به سرقت کرده بودند توقیف شد.
وی بیان داشت: طی بکار گیری شبکه منابع و مخبرین مخفیگاه دیگر متهم در منطقه امر آباد شناسایی و نامبرده هم نیز دستگیر شد که پس از اخذ چندین مرحله تحقیقات فنی و پلیسی از متهمین تا کنون به ۷ فقره سرقت مقرون به آزار با سلاح سرد (۵ فقره ورامین-۲ فقره قرچک) اقرار کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در خاتمه خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در خصوص شناسایی دیگر مالباختگان و شناسایی مالخر نیز در دست اقدام می باشد مراتب متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس به زندان دلالت شدند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × 4 =

Top