رونق روستایی در دولت تدبیر و امید بی‌سابقه بوده است

? دهیار محمدآبادعربها :رونق روستایی در دولت تدبیر و امید بی‌سابقه بوده است

?حمید معماری دهیار روستای محمدآبادعربها بخش جوادآباد شهرستان در جلسه هم‌اندیشی دهیاران استان تهران با موضوع حفظ اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی در سالن همایش‌های استانداری تهران که با حضور محسنی بندپی استاندار تهران، شوشتری مشاور وزیر و رئیس حراست وزارت کشور، جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور، طالبی رئیس بازرسی و حقوقی وزارت کشور و تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران و پرندوار مدیرکل امور روستایی برگزار شد، خطاب به روحانی رئیس جمهور گفت : جناب دکتر روحانی! چه بخواهند و چه نخواهند دولت تدبیر و امید چنان رونقی در روستاها ایجاد کرد که نسبت به خدمات سایر دولت‌ها در حوزه‌ی روستاها بسیار بی‌سابقه بوده‌است.

وی تامین امنیت شغلی دهیاران و ارتقا شان دهیاران را از جمله مهمترین مطالبات دهیاران عنوان کرد و از نمایندگان مجلس خواست در به‌روز‌رسانی قوانین آیین‌نامه استخدامی دهیاران در راستای تقویت نهاد و جایگاه دهیاری‌ها اهتمام ورزند چون باعث خرسندی تمام روستاییان خواهد شد.

معماری در پایان خاطرنشان کرد : اگرچه دهیاری مدیریت ارشد  اجرایی در روستا را برعهده و در خط مقدم خدمت وخاکریز مطالبات مردم قرار دارد اما حضور دهیاری در روستاها به هیچ عنوان نافی انجام وظیفه سایر ادارات خدمات رسان نیست و نباید جای‌گزین آن‌ها شوذ.


این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نه − 6 =

Top