روحانی : مسئولان بورس از سرمایه‌های مردم مراقبت کنند

رییس جمهوری با بیان اینکه بورس فراز و نشیب دارد و نباید کوتاه مدت به آن نگاه کرد، تاکید کرد: مسولان بورس از سرمایه‌های مردم مراقبت کنند.

به گزارش ورامین تدبیر : آقای حسن روحانی در ادامه اظهاراتش در جلسه هیات دولت، افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ۲۶ هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.
رئیس جمهور گفت: هر روز از این حرکت‌ها به خوبی انجام می‌شود و پیش می‌رویم ما در این فرصت برغم تحریم‌ها و مشکلات تا جای ممکن به واحد‌های آسیب دیده وام دادیم و به مردمی که مستاجرند و برای پرداخت اجاره بها مشکل دارند در تامین ودیعه به آنان کمک کردیم و وام در اختیارشان قرار دهیم.
آقای روحانی افزود: تلاش کردیم سهام عدالت را آزاد کنیم و در اختیار مردم قرار گیرد تا بتوانند از آن استفاده کنند.
رئیس جمهور گفت: فضای بورس را برای حضور مردم آماده کردیم البته بورس ویژگی‌های خاص خود را دارد و دچار فراز و نشیب می‌شود و هر کسی وارد آن می‌شود نباید به آن کوتاه مدت نگاه کند، بلکه باید میان مدت و بلند مدت فکر کند.
آقای روحانی خطاب به مسئولان تاکید کرد: از سرمایه مردم مراقبت کنند و نگذارند افرادی که در تبلیغات شیطنت کنند؛ از همه رسانه‌ها و تریبون داران می‌خواهم مردم را کمک کنند و نگذاریم اگر فضایی ایجاد شده است آن فضا را دچار سختی و مشکل کنیم.
رئیس جمهور گفت: این که می‌شنوم شرایط برای عضویت یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی در صندوق بیمه ایجاد شده است، این یعنی رفاه و اطمینان جدید و آینده خوب برای روستائیان.
آقای روحانی افزود: اینکه هر روز از نظر آب، برق، گاز، ارتباطات، تلفن، راه، جاده، بهداشت، درمان و آموزش روستاییان در رفاه بیشتر قرار می‌گیرند این جز افتخارات دولت و کشور است که در این شراط خاص به روستاییان کمک می‌کنیم که بتوانند از رفاه بیشتری برخوردار شوند.
رئیس جمهور تاکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نامیدند، برغم مشکلات از همه وزرا، استانداران و دیگر مسئولان می‌خواهم با همه توان بیایند و جهش تولید را بعنوان هدف بزرگ قرار دهند تا شاهد حرکت خوبی در زمینه تولید باشیم.
آقای روحانی افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان و درآمد‌های آن را به معنی این دانست که مردم تحت تاثیر تحریم و وحشت از کرونا نیستند و با در نظر گرفتن اصول بهداشتی، همه توانشان را برای پیشرفت کشور به کار گرفتند و خواهند گرفت.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

18 − نه =

Top