روحانی : تحریم نتوانسته ما را بشکند

رئیس جمهور گفت: در زمینه آب در کشور اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته و براساس گزارش اخیر وزیر کشاورزی ۲۵ هزار هکتار زمین در غرب کشور آماده کانال کشی است.

به گزارش ورامین تدببر؛ آقای روحانی در سخنان امروز خود در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو با اشاره به اینکه در این زمینه کار‌های بزرگی در حال انجام است تصریح کرد: همان طور که ما در این روز‌ها سختی‌ها داریم به خاطر فشار تحریم بر مردم؛ در عین حال کار‌های بزرگی نیز انجام می‌گیرد.

وی افزود: تحریم نتوانسته است ما را بشکند، ولی مردم را اذیت کرده و در فشار قرار داده است.

رئیس جمهور گفت: در بخش کشاورزی و آب و برق تقریبا می‌توان گفت تحریم بی تاثیر بوده و در طول این هفت سال ما طرح‌های مهمی را که مدنظر بوده هر چند با سختی و فشار و با تاخیر، اما به افتتاح رساندیم و این افتخار بزرگی برای صنعت آب و برق است.

آقای روحانی اضافه کرد: در صنایع معدنی کاری عظیم براساس برنامه ریزی ما پیش رفته است و دراین مدت در زمینه تحول در راه آهن، جاده، بندر و مسکن طبق چارچوب‌هایی که مدنظر ما بوده با سختی پیش رفته ایم.

رئیس جمهور افزود: مردم ما بدانند تحریم نتوانسته است ما را تسلیم کند و نتوانسته است مارا وادار کند که طرح‌های توسعه‌ای را زمین بگذاریم ما با سختی این طرح‌ها را ادامه دادیم و مطمئنم مردم عزیز ما از این مشکلات عبور خواهند کرد.

وی گفت: امروز بالاترین خیانت به مردم ایران در وسط میدان جنگ در برابر آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع منطقه، سخنانی است که بخواهد مردم را ناامید و مایوس یا روحیه مردم را تخریب کند.

رئیس جمهور افزود: همه باید به همدیگر یاری و کمک کنیم و دولت در خط مقدم و وسط میدان است و این کار عظیم و بزرگ را انجام می‌دهد و آن‌هایی که به دولت ایراد و نقدی دارند حتما خدمات دولت را مد نظر قرار دهند ممکن است دولت اشکال یا ایرادی داشته باشد، ولی فراموش کردن خدمات نمی‌تواند با انصاف و اخلاق سازگاری داشته باشد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

شانزده − 10 =

Top