دو طرح صنعتی در ورامین افتتاح شد

دو طرح صنعتی در ورامین با حضور استاندار افتتاح شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این دو طرح به خبرنگاران گفت: امروز شاهدیم که تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی با وجود تمامی مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام، به امر تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی مبادرت ورزیده و علاوه بر حفظ وضعیت موجود اشتغال، فرصت‌های جدید شغلی ایجاد می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ورامین تدبیر ،یدالله صادقی اظهار داشت: طی چند ماه گذشته، چندین پروژه مهم صنعتی در شهرک‌های صنعتی شهرستان ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته که این نشان از پویایی تولید و صنعت در استان تهران دارد. وی با اشاره به طرح‌های افتتاح شده با حضور استاندار تهران خاطرنشان کرد: شرکت توسعه بافت و تکمیل پارچه جهان که با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریالی فعالیت خود را در زمینه رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه حلقوی با تولید سالانه ۸۴۰ تن پارچه و اشتغالزایی ۲۵ آغاز کرد. صادقی ادامه داد: شرکت گداز منظومه فولاد، دیگر پروژه افتتاح شده با حضور استاندار تهران است که با سرمایه گذاری ۶۰میلیارد ریالی در زمینه ساخت انواع اسکلت فولادی ساختمانی با ظرفیت ۸ هزار و ۸۴ تن در سال فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مسئول اضافه کرد: با افتتاح این طرح برای ۷۰ نفر شغل ایجاد شده است. شهرستان ورامین با سه شهرک صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و شهرک صنعتی غیر دولتی شهدای خیرآباد، از ۷۵۰ واحد تولیدی خرد، متوسط و بزرگ برخوردار است.

از مجموع واحدهای تولیدی، ۳۳۰ واحد مجوز صنعتی و ۴۲۰ واحد مجوز از اتحادیه های مختلف دارند که بیشتری تعداد آن ها در منطقه صنعتی خیرآباد جنوبی مستقرند. میزان اشتغال واحدهای تولیدی با مجوز صنعتی در حدود پنج هزار نفر به صورت مستقیم است./ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

ده + هفده =

Top