دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ورامین برگزار شد

سعیدیان گفت : وقتی در جامعه احساس شود که مجریان انتخابات ، افرادی سالم ، صادق ، امانتدار و قانون مدار هستند ،آنگاه مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات اتفاق خواهد افتاد .
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین ، دومین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان به ریاست عباسعلی سعیدیان  رئیس ستاد انتخابات و با حضور مسوولین کمیته ها در فرمانداری ورامین برگزار شد.
عباسعلی سعیدیان رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین در این جلسه گفت : مهمترین فاکتور برای انتخابات سالم رعایت و اجرای قانون است  و سعی و تلاش ما بر این است که درانتخابات  با نگاه و عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی گام برداریم  .
سعیدیان اعتماد سازی برای حضور حداکثری مردم را  شرط ضروری و  اساسی دانست و اظهار داشت  : وقتی  در جامعه احساس شود که مجریان انتخابات ،  افرادی سالم ، صادق ، امانتدار و قانون مدار  هستند ،آنگاه مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات اتفاق خواهد افتاد .
وی بیان داشت : امیدواریم با تعامل تمامی عوامل اجرایی ، انتظامی و بازرسین انتخابات در ۲۹ اردیبهشت شاهد انتخاباتی سالم پرشور و با مشارکت حداکثری باشیم و در این خصوص  از همه ظرفیت ها و امکانات شهرستان استفاده خواهیم نمود .
لزوم ایجاد ساز و کاری برای ساماندهی وسایل نقلیه مورد نیاز ستاد و شعب، تامین امنیت ویژه شعب اخذ رای ،مدیریت یکپارچه برای تامین و توزیع نیازمندیهای شعب، رفع نواقص تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
در ادامه جلسه تعدادی از مسوولین کمیته های ستاد انتخابات به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات پرداختند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یازده − شش =

Top