دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در قرچک

سارق محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در قرچک توسط پلیس دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،سرهنگ “مرتضی ملکی ” ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان قرچک ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان به هدایت و فرماندهی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک قرار گرفت.
وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و انجام گشت زنی های نامحسوس ، هویت سارق و مخفیگاهش را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی وارد عمل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: متهم به محض مشاهده خودرو گشت پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد .
سرهنگ ملکی با اشاره به اینکه متهم ساکن تهران بوده و شهرستان قرچک را به عنوان پاتوق انجام سرقت انتخاب کرده است اظهار داشت: از مخفیگاه دوم متهم در شهرستان قرچک مقادیری اموال مسروقه و مواد مخدر کشف و در مواجهه با ادله پلیس با اعتراف به اینکه با شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی تا کنون اقدام به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو کرده و اموال سرقتی را به یک نفر مالخر با مبلغ بسیار ناچیز فروخته است.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

12 + 8 =

Top