در جلسه مشترک که با حضور یوسفی فرماندار و مدیران بانک ها و کارآفرینان شهرستان ورامین برگزار شد بر لزوم حمایت از کارآفرینان و همکاری بیش از پیش بانک ها در ارائه تسهیلات مناسب در جهت توسعه بنگاه های کوچک و زود بازده و اشتغال‌زایی تاکید شد

لزوم همکاری مناسب بانک ها در ارائه تسهیلات ارزان ویژه کارآفرینان

در جلسه مشترک که با حضور یوسفی فرماندار و مدیران بانک ها و کارآفرینان شهرستان ورامین برگزار شد بر لزوم حمایت از کارآفرینان و همکاری بیش از پیش بانک ها در ارائه تسهیلات مناسب در جهت توسعه بنگاه های کوچک و زود بازده و اشنغالزایی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین، یوسفی در خصوص اهمیت کارافرینی گفت: امروز ثابت شده هرچه کشورها در اقتصاد به سمت نوآوری و خلاقیت حرکت کنند و کارافرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند مسیر توسعه و پویایی را سریعتر طی می کنند .
فرماندار ورامین گفت :اقتصاد بخشنامه ای و دستوری نیست و نیازمند صرف زمان است بی توجهی به اقتصاد خسارت های جبران ناپذیری را به آن وارد می کند و علمای اقتصادی باید توجه ویژه ای به این مقوله داشته باشند که از مسیر اصلی خود خارج نشود .
وی در بخش دیگری از سخنان خودبه ظرفیت های بالای اقتصادی ورامین اشاره کرد و گفت :ورامین از پتانسیل های بالای اقتصادی برخوردار است که توانسته بازار خوبی را در تولید و عرضه برخی محصولات  نصیب خود نماید و محصولات ورامین در کشور و حتی در جهان خاستکاه ویژه ای دارد .
یوسفی گفت :پتانسیل انسانی در کنار منابع طبیعی و همچنین قدرت صنتعی که در شهرستان وجود دارد ظرفیت بسیار بزرگی برای شهرستان به وجود آورده است که با مدیریت صحیح می تواند گام بسیار موثری در جهت پیشرفت شهرستان برداشته شود.
وی بیان داشت: تسهیلاتی برای تولید کنندگان درون کشور در نظر گرفته شده است در صورتی که روند پرداخت این تسهیلات به تولیدکنندگان بسیار سخت است که از مسئولین مختلف بانکی خواسته و همچنین می خواهیم که این روند را تسهیل کنند تا تولید کنندگان انرژی و زمان کمتری جهت دریافت این تسهیلات صرف نمایند .
امروز اقتصاد جهانی به دنبال خرده کار آفرینان و بنگاههای اقتصادی کوچک است که توانسته با تنوع تولید و شناسایی ذائقه مصرف کننده بازار را در دست خود بگیرد که این افراد می توانند با خلاقیت های خود اقدامات بسیار خوب و موثری انجام دهند به شرط این‌که از آنها حمایت های لازم صورت پذیرد.
وی از مدیران بانک ها خواست با نیت مثبت و با هدف کمک و ارائه تسهیلات ارزان به فعالین اقتصادی و کارآفرینان شهرستان وارد عرصه شوند تا با شناسایی فعالین اقتصادی و کمک به تولید و اشتغال‌زایی چرخه اقتصادی را به حرکت درآورده تا موجب شکوفایی اقتصادی در منطقه و کشور گردد.
گفتنی است در این جلسه کارآفرینان و مدیران بانک ها هرکدام به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند که از عمده مشکلات کارآفرینان و فعالین اقتصادی شهرستان ورامین می‌توان به مشکلات روند اخذ وام ، نبود بازار مستقیم فروش محصولات و بیمه های کارآفرینی اشاره کرد. 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 − سه =

Top