در بسیج جذب حداکثری در اولویت سپاه است

هم‌زمان با دوشنبه های خدمت پیش از ظهر امروز امام جمعه موقت ورامین با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات با حضور در سپاه ناحیه ورامین انتصاب جناب سرهنگ امینی را به عنوان فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) ورامین تبریک گفتند.



به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این دیدار گفت: انتظار این است که با توجه به موقعیت سرهنگ امینی که از بدنه سپاه هستند تحولی جدی در این ناحیه صورت گیرد.
وی افزود: متاسفانه از برخی مسانل مانند آموزش ، تقویت پایگاه ها و تاثیر گذاری بیشتر آنها، جذب نیروهای توانمند، حوزه صالحین ، حضور جدی در جهت تقویت بسیج و بهره برداری از آن، نقش آفرینی در برنامه های انقلاب، تقویت بسیج اقشار ، تقویت ساختار ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر عقب هستیم که لازم است تدابیر لازم هر چه سریعتر صورت گیرد.
سرهنگ دوم پاسدار مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه ورامین در این دیدار گفت: در بسیج جذب حداکثری اولویت است و به دنبال تقویت سنگر نماز جمعه و حلقه های صالحین با حضور فعلان اقشار بسیج می باشیم.
وی افزود: سعی داریم در مراسم انقلاب بصورت ویژه نقش آفرینی خود را احیا نماییم و برای پایگاه های مقاومت بسیج برنامه ویژه ای خواهیم داشت که نقش ستادی فرماندهان در این مسئله بسیار مهم است و برنامه ریزی در احیا برای پررنگ تر شدن نقش پایگاه ها در دستور کار قرار دارد.
سرهنگ امینی تصریح کرد: برای معضلات اخلاقی و اجتماعی بوجود آمده در سطح شهر یکی از موثرترین کارها احیای امر به معروف و نهی از منکر است و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تقویت خواهند شد و در اغتشاشات اخیر نیز همگان دیدند که عملکرد سپاه و مدیریت بحران بوجود آمده خنثی کننده توطئه فریب خوردگان داخلی و دشمنان خارجی بود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

15 + نه =

Top