درگیری فیزیکی در زمین بازی، لیگ فوتبال نونهالان ورامین را تعطیل کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: بر اثر درگیری فیزیکی برخی از افراد منتسب به یک تیم فوتبال با داور و عوامل اجرای لیگ نونهالان ورامین و برای حفظ سلامتی کودکان، این لیگ تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

ابراهیم شیرکوند روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوره جدید لیگ فوتبال نونهالان شهرستان ورامین مطابق سال‌های گذشته با حضور ۱۴ تیم از سراسر شهرستان با برگزاری مراسم افتتاحیه، در زمین چمن مصنوعی شهدای شهرستان آغاز گردید.
وی افزود: در دومین روز از برگزاری این مسابقات، یکی از افراد منتسب به تیم‌های فوتبال نونهالان در جریان برگزاری مسابقه، نسبت به سن فوتبالیست تیم حریف به داور مسابقه اعتراض کرد و در روند اجرای بازی خلل وارد نمود که بارها به او تذکر داده شد که اگر اعتراضی هم وجوددارد، پس از بازی و به صورت مکتوب به هیأت فوتبال مورد را اعلام کند.
وی اظهار داشت: با بالا رفتن درگیری لفظی، ضد و خوردی بین او و داور مسابقه به وجود آمد که در این بین، دو موتور سوار با سلاح سرد وارد زمین مسابقه شده و داور و یک فرد دیگر را از ناحیه دست و پا مضروب کردند.
شیرکوند تصریح کرد: در جریان برگزاری این مسابقه و به دلیل عدم توانایی اداره ورزش و جوانان در تأمین هزینه‌های موردنیاز، نیروی انتظامی حضور نداشت.
وی گفت: محل اجرای این دوره از مسابقات، خارج از بافت شهر است و برای جلوگیری از تکرار حادثه، از ادامه این دوره از مسابقات جلوگیری گردیده تامسأله مسائل امنیتی برگزاری لیگ فوتبال نونهالان با حضور عوامل انتظامی مورد بررسی قرار گیرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار × 3 =

Top