خدمات قرارگاه های فرهنگی در کنار خدمات عمرانی و خدماتی در دهیاری ها ایجاد می‌شود

?بخشدار مرکزی ورامین در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه ورامین:
?ایجاد خدمات قرارگاه های فرهنگی در کنار خدمات عمرانی و خدماتی در دهیاری ها

?بخشدار مرکزی ورامین با عنوان این مطلب که شهرستان ورامین مشکلات بسیاری را در حوزه های مختلف داشته است گفت: پس از سفر رییس جمهور به دشت ورامین خیلی از مسائل و مشکلات زیرساختی شهرستان در حال برطرف شدن است و با همدلی و اتحاد پیشرفت محوری را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

?به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی ورامین _ ظهر امروز سید محمد زاهدی بخشدار مرکزی ورامین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انقلاب اسلامی اثرات جدی را در جهان نشان داده است اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی در سرتاسر جهان آزادگی و استقلال را نشان داده است و شما از رسانه ها و گوشه کنار دنیا می شنید که مردم علیه مزدوران و غارتگران غرب قیام کرده و پیروز شده اند.

?زاهدی در ادامه افزود: واقعه غدیر یک رویداد بزرگ تاریخی در اسلام است که موضوع غدیر و دهه ولایت هم برای شیعیان جهان اسلام و از طرفی برای دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی یک موضوع اساسی، کلیدی و بنیادی است.

?وی در ادامه افزود: مردم در کنار شورا و کارگروه های مختلف باید حضور داشته باشند و از نقطه نظرات آنان در تمامی امور روستاها باید استفاده کرد.

?زاهدی در ادامه گفت: از اواخر سال گذشته قرارگاه های فرهنگی روستاها فعال شد و امروز لازم داریم که شوراها تبدیل شوند به قرارگاه که کارهای واحده مختلفی که ابعاد مختلف خدماتی برای مردم دارد صورت بپذیرد.

?این مقام مسئول در ادامه گفت: مجموعه بخش مرکزی ورامین با وجود همدلی و اتحاد رویه جهادی برای خدمت به مردم در خصوص راه های مواصلاتی،ارائه خدمات پزشکی،شناسایی و برنامه ریزی جهت اجرای پروژه های ضروری در روستاها که برخی از آن ها چندین سال بلاتکلیف بوده در حال انجام است.

?زاهدی در پایان گفت:ساماندهی ایجاد امنیت پایدار روستایی، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان روستاها،اعطای تسهیلات ساخت مسکن روستایی،ایجاد پایگاه های سلامت و ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی ،مقاوم سازی بافت های فرسوده روستایی از نمونه اقدامات اخیر مجموعه بخش مرکزی ورامین می باشد که برنامه ریزی های دیگر به سمع و نظر شما مردم غیور اطلاع رسانی خواهد شد.

?گفتنی است در پایان نماز جمعه این هفته ورامین ،میز خدمت توسط بخشدار مرکزی و مجموعه بخشداری برگزار شد که دستورات و تصمیمات لازم جهت رفع و تسهیل در مسائل مربوطه مردم شریف صادر شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

6 + 5 =

Top