خداحافظی دشت ورامین با ورزش فوتسال حرفه‌ای

‍”یادداشت ورامین تدبیر “

✍ با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی آخر سال کم‌کم همه چیز در دشت ورامین به خود رنگ و بو و جهت‌گیری در راستای منافع انتخاباتی می‌گیرد‌؛ از دخالت در امور انتصابات مدیران ارشد اجرایی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها گرفته تا برنامه‌ریزی در تیم‌ها و هیات‌های ورزشی پرطرفدار، که از دید کاندیداها بهترین بستر صید رای هستند!

? در این راستا می‌توان تعلیق و بلاتکلیفی تیم حرفه‌ای فوتسال مقاومت قرچک را تحت تاثیر جریاناتی از این دست قلم‌داد کرد که به قول حکیم مولانا “چون کشتی بی‌لنگر کژ می‌شد و مژ می‌شد”
‼️یک ماه پیش گفتند شهرداری ورامین به پیشنهاد سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی خود مصوبه‌‌ای یک میلیارد و دویست میلیون تومانی را از شورای شهر و حتا تایید کمیته انطباق فرمانداری شهرستان ورامین را هم به منظور اخذ امتیاز این تیم، گرفته‌است اما به ناگاه هفته‌ی پیش گفتند : شهرداری قرچک با بازیکنان این تیم، قرارداد هم منعقد نموده است اما دو روز پیش خبر رسید که : “شهرداری قرچک هم پشیمان شده است…”

?و حال این تیم پرافتخار بین زمین و هوا مانده و به احتمال زیاد از دشت ورامین خارج خواهد شد و آن‌هنگام این پرسش، بی‌پاسخ خواهد ماند که چرا شهرداری ورامین برای #والیبال که به تعداد انگشتان یک دست هم بازیکن و عوامل بومی نداشت و برای تیم #تکواندو که فقط مربی آن بومی است و حتا تمرین‌های آن در ورامین انجام نمی‌شود، باید الزاماً میلیاردها تومان خرج کرد اما سر بازیکنان و هواداران ورزش پرطرفدار #فوتبال بی‌کلاه بماند؟

? در این خصوص با یکی از طرفداران و دلسوزان این رشته ورزشی گفت‌وگو کردیم که صحبت‌هایش شنیدنی است:

? چطور میشه با این همه بازیکن ملی و لیگ برتری بومی تیم فوتسالی که سوم جهان است و پخش زنده داره و جز چهار رشته پر طرفدار ایران است حمایت نشه و خیلی راحت با توجه به مصوبه شورا و‌کمیته انطباق فرمانداری نخوان این تیم باشه؟!
اگه نمیخواستن چرا مصوب کردن؟ چرا باید بذارند یکی کار شکنی کنه؟
مگه هدف شهرستان بومی گرایی نیست؟
چرا این‌کار رو نمیکنند و مخالفت می‌کنند؟ بعدش میان برای رشته‌های دیگه( تکواندو ) که یک بازیکن بومی هم نداره و هیچ طرفداری نداره و حتی بازیاش و تمریناتش هم در شهرستان ورامین نیست میلیاردی هزینه می‌کنند؟
فقط چندتا از بازیکنان نامی این تیم رو واستون عنوان می‌کنم که
همه بازیکن بومی دشت ورامین هستند:
?مسعود محمدی(گلر تیم ملی و بازیکن فرش آرا مشهد)
?مهدی مصطفایی( گلر تیم ملی و بازیکن سن ایچ ساوه)
?مصطفی تاج الدین(اقای گل کشور و بازیکن مقاومت قرچک)
?محمد گراوند(بازیکن مقاومت قرچک)
?مصطفی نعمت وند(بازیکن مس سنگون)
و…

? این‌ها فقط بخشی از دغدغه‌های دل‌سوزان ورزش فوتبال حرفه‌ای دشت ورامین است که می‌طلبد هرچه زودتر چاره‌ای مناسب برای حفظ این استعدادهای برتر و این ورزش پرطرفدار و سودمند برای دشت ورامین اندیشید؟

?منتظر پاسخ مسؤلان شهرداری و شورای شهر ورامین و قرچک در این خصوص هستیم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:
Top