حکم بازنشستگی روستائیان تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان ورامین اعطا شد

با حضور مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران حکم بازنشستگی روستائیان تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان ورامین اعطا شد.

به گزارش ورامین تدبیر ، مهدی ابارشی در جلسه اعطای حکم بازنشستگی روستائیان مشمول طرح بیمه روستایی و عشایری ورامین که در روستای رستم آباد بخش جوادآباد این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت ۴۰ ساله خود در توسعه آبادانی روستاها کارهای بزرگی انجام داده است و امروز تمامی روستاها از زیرساخت هایی همچون شهرها برخوردارند.
وی با اشاره به اجرای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت : بیمه روستایی و عشایری خدمت ارزشمندی است که به منظور ارتقا شاخص های کیفی زندگی و تامین حداقل معیشت با حفظ کرامت انسان ها ارائه شده است.
ابارشی گفت : دولت با ایجاد بیمه اجتماعی ، جامعه روستائیان را که تولید کننده رزق کشور محسوب میشود همراهی می نماید و این خدمت بزرگی است که در دولت تدبیرو امید به روستاییان اهدا شد.
وی با تقدیر از تلاش های فرماندار شهرستان ورامین در فراهم ساختن بستر توسعه بیمه اجتماعی روستائیان گفت : برای توسعه بیمه روستایی در شهرستان ورامین ، میز خدمت در تمامی مناطق روستایی دایر گردید به طوری که طی یک ماه اخیر تعداد بیمه شدگان به دو برابر افزایش یافت.
وی تصریح کرد: در برخی از مناطق روستایی ورامین روزانه ۲۵۰ نفر برای تحت پوشش قرار گرفتن، ثبت نام کرده اند.
ابارشی افزود : در حال حاضر ورامین ۳ هزار بیمه شده روستایی دارد که یک هزار نفر این افراد در بخش جوادآباد زندگی می کنند و یکصد نفر از آن ها مستمری بازنشتگی، از کار افتادگی و یا فوتی دریافت می کنند.
وی اظهار داشت :در بازنشستگی فقط دریافت حقوق و مزایا مهم نیست بلکه امروز به همت دولت تدبیرو امید، اعتماد ،توجه و تکریم روستاییان مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران گفت : با تلاش های دولت تدبیرو امید بازنشستگی زودتر از موعد روستاییان اتفاق افتاده است و مقرر شده تا فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران بیمه روستایی و عشایری به عنوان ضمانت بانکی وام گیرندگان، در بانک های عامل طرف قرار داد مورد پذیرش قرار گیرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × چهار =

Top