حمایت از کار، تولید و اشتغال از اولویت‌های بخشداری مرکزی ورامین است

‍ ‍ ? بخشدار مرکزی ورامین در بازدید روستایی خود مطرح کرد:
حمایت از کار، تولید و اشتغال از اولویت‌های بخشداری مرکزی ورامین است

? سید سراج‌الدین تقوی ونکی در سومین بازدید روستایی خود از روستاهای احمدآبادوسط، قاسم آباد و حسین‌آباد جواهری گفت: حمایت از کار، تولید، کارگران و اشتغال‌زایی در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در سال “رونق تولید” و همچنین تدابیر دولت خدمت‌گذار از مهمترین اولویت‌های کاری بخشداری مرکزی ورامین است.

? تقوی در نشستِ هم‌اندیشی ابتدای این بازدیدها اظهار داشت :
حمایت از طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی پیشنهادی از سوی دهیاری و شورای اسلامی روستاها، رفع مشکلات ترافیکی راه‌های مواصلاتی روستاها در راستای ایمن‌سازی و تسهیل عبور و مرور با محوریت و هماهنگی فرمانداری و همکاری با دست‌گاه‌های اجرایی مربوطه، در دستور کار بخشداری مرکزی قرار دارد که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع این مشکلات و موانع خواهیم بود.

? وی در ادامه در جمع اعضا شوراهای اسلامی و معتمدین روستاها افزود : با همکاری شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ورامین شاهد تعمیر روشنایی معابر روستاها، به‌ویژه روستاهای فاقد دهیاری نظیر روستای قاسم‌آباد خواهیم بود.

? بخشدار مرکزی ورامین همچنین در پاسخ به دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای حسین‌آباد جواهری اظهار داشت : با همکاری اداره‌ی آب‌وفاضلاب روستایی مشکل آب‌رسانی شرب این روستا هم حل خواهد شد.

? گفتنی‌ست که در این بازدید مشکل تامین برق منازل مسکونی روستای حسین‌آباد جواهری طی تماس تلفنی با مدیر شرکت توزیع برق منطقه‌ی ورامین فی‌المجلس مورد بررسی قرار گرفت و سپس مرتفع شد.

?در ادامه این نشست، بخشدار مرکزی به همراه مسؤلان بخشداری و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها از مهمترین مسائل و مشکلات این سه روستاها؛ از جمله جاده مواصلاتی هر سه روستا و کارگاه‌های تولید سفال روستای احمدآبادوسط بازدید نمود که در گفت‌وگو با تولیدکنندگان روستایی، وعده‌ی پی‌گیری جدی از طریق مراجع قانونی و ذی‌ربط داده‌شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دوازده − شش =

Top