حامیان دولت در قرچک از نماینده دولت در قرچک مطالبه‌گری می‌کنند

 به گزارش ورامین تدبیر
 ​​نشست حامیان دولت در قرچک با مرسل‌پور، فرماندار شهرستان

 قرچک، با موضوع پی‌گیری مطالبات و دغدغه‌های حامیان دولت در قرچک و با حضور مهمانان از نقاط مختلف دشت ورامین و تهران و ری، امروز صبح در سالن همایش‌های فرمانداری قرچک برگزار شد. 

 در ابتدای نشست فرجیان،رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در قرچک ضمن اشاره به پیروزی پرمعنای حامیان روحانی در قرچک گفت:تا به حال هیچ‌گاه تا به این حد حامیان دولت در قرچک منسجم نبودند. 

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در قرچک تصریح کرد:ما به‌دنبال سهم خواهی نیستیم اما جلوگیری از اجرای سیاست‌های دولت در قرچک را برنمی‌تابیم و نمی‌توامیم ببینیم که مخالفان و منتقدان دولت، که از هیچ تخریبی در دوران انتخابات علیه روحانی فروگذار نکردند حال سکان دولت را در دست بگیرند. 
فرجیان همچنان افزود :این اولین بار است که حامیان دولت تدبیر و امید در قرچک با فرماندار نشست داشته‌اند، بدون‌شک این نشست‌ها به‌دنبال انتخاب هیات رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان و اعتدالیون قرچک ادامه خواهد داشت و اگر ببینیم که باز کج‌روی‌هایی در منطقه در حال صورت گرفتن است مطمئناً صدای خود را به هر شکل ممکن به گوش دولت‌مردان خواهیم رساند. 
وی در پایان یادآور شد که جامعه‌ی اصلاحات قرچک، حلقه‌ی تنگ و خودخواهانه‌ی پیشین را شکست و حال شاهد حضور حداکثری طبقات مختلف اهالی قرچک، اعم از شهری و روستایی، کشاور، هنرمند، کارگر، دانشجو و پیر و جوان در فعالیت‌های پربار اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان قرچک هستیم و بدون شک روز به روز بر تعداد ایشان افزوده خواهد شد. 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 − 3 =

Top