جلیل‌آباد شهر می‌شود

فرماندار پیشوا خبر داد:
موافقت وزیر کشور برای ارتقای روستای جلیل‌آباد به شهر

? فرماندار پیشوا گفت: با موافقت وزارت کشور روستای جلیل آباد به شهر تبدیل می شود.

?حسین عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورامین تدبیر بیان داشت: با توجه به مطالبات برحق و دیرینه مردم و ظرفیت روستای جلیل آباد بعنوان مرکز بخش، وزارت کشور با درخواست فرمانداری پیشوا و استانداری تهران مبنی بر تبدیل جلیل آباد به شهر موافقت کرد و بزودی مقدمات آن اعلام و مراحل تاسیس شهرداری شروع می‌شود.

?فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در طول یکسال گذشته پیگیری های گسترده ای صورت گرفت تا حق مردم این بخش در خدمت رسانی بهتر ادا شود و تلاش ما این است که شهرداری جلیل آباد تا پایان سال راه اندازی شود.

?وی افزود: این اتفاق مهم سبب اعتلای بهتر خدمات به مردم عزیز و زحمتکش این منطقه می شود و ما هم کمک همه جانبه نهادهای بالادستی را برای استقرار نهادها و دستگاههای مربوطه در این شهر جدید خواهیم داشت.

?عباسی گفت: مرکز بخش جلیل آباد از نظر امکانات، پتانسیل ها و جمعیت موجود، قابلیت ارتقا به شهر را داشت و علاوه بر آن تفسیر خوبی از ماده یک قانون تقسیمات کشوری برای ارتقای این مرکز بخش به شهر شده است.

?وی افزود: برای رونق بخش اقتصادی نیز تعدادی از سرمایه گذاران را برای توسعه در این منطقه دعوت کرده ایم که در آینده ای نه چندان دور شاهد نتایج آن هستیم و این منطقه استعداد خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

?فرماندار شهرستان پیشوا ضمن قدردانی از نگاه ویژه وزارت کشور و استانداری به شهرستان پیشوا به‌ویژه جلیل آباد گفت: تعامل میان دستگاه های شهرستان و نگاه ویژه استان به این منطقه نوید بخش آن است که در آینده نزدیک ارتقای بیشتر جایگاه شهرستان پیشوا در سطح استان رقم خواهد خورد.

?وی افزود: در حال حاضر ۷ آموزشگاه، ۳ مسجد، یک حسینیه، سالن و زمین چمن ورزشی، کتابخانه عمومی، کانون فرهنگی هنری، پایگاه بسیج، مرکز خدمات جامع سلامت، خانه بهداشت، کلانتری، پادگان و نمایندگی اداره ورزش و جوانان در مرکز بخش جلیل‌آباد دایر است و در آینده و با شهر شدن منطقه، شاهد افزایش سطح خدمات به مردم خواهیم بود.

?جلیل آباد در ۱۰ کیلومتری شمال شهر پیشوا واقع است و بر اساس آخرین سرشماری، حدود ۷۰۰۰ نفر جمعیت دارد و در مسیر پیشوا به شهر شریف آباد است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

بیست + شش =

Top