جلسه مشترک فرماندار ورامین با دهیاران برگزار شد

حسین کاغذلو روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با دهیاران بخش مرکزی و جوادآباد ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: کار اجرایی، با مشکلات خواسته و یا ناخواسته‌ای مواجه است که تسلط بر قانون، تنها راه عبور از این مشکلات است.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه ریزی دولت تدبیر و امید در اختصاص اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به مناطق روستایی، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در مناطق روستایی ورامین هستیم و به جرأت می‌توان گفت هیچ مهاجرتی از مناطق روستایی ورامین به شهرها انجام نمی‌شود.
وی گفت: دهیاران موظفند تا در اجرای پروژه‌های عمرانی، نیازهای منطقه خود را با شرایط موجود در نظر داشته و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را با هدف جلب رضایت مردم در اولویت قرار دهند.
کاغذلو اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار تهران و با تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز زندگی در مناطق روستایی، دهیاران باید ۱۰ درصد از اعتبارات اختصاص یافته به روستاها از محل مالیات بر ارزش افزوده را به اشتغال اختصاص دهند تا در کنار ایجاد امکانات رفاهی و زیرساختی، مشکل اشتغال و درآمد پایدار روستائیان نیز برطرف شود.
وی با تأکید بر لزوم شفافیت مالی دهیاران گفت: در حوزه تخلفات مالی، هیچ‌گونه گذشتی با متخلفات صورت نگرفته و با کسانی که قانون را رعایت نکنند، برخورد جدی می‌شود.
فرماندار ورامین با اشاره به لزوم همکاری و تعامل سازنده بین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی گفت: از دهیاران درخواست می‌شود تا از انجام پروژه‌هایی که بر اساس قانون، تخلف محسوب می‌شود، پرهیز کنند.
وی گفت: مسئولان شهرستان ورامین هیچ‌گونه ساخت و ساز غیرمجازی را که به تخریب اراضی کشاورزی و یا بافت روستایی می‌شود بر نمی‌تابند و کلیه تغییرکاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور قضایی تخریب می‌شوند.
کاغذلو افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز و تبدیل اراضی کشاورزی به باغ‌ویلا، مشکلات مناطق روستایی به ویژه در حوزه تأمین آب شرب سالم و بهداشتی را افزایش می‌دهد لذا به هیچ عنوان با تغییرکاربری‌ها کنار نیامده و نسبت به تخریب آن اقدام می‌شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده − 4 =

Top