جلسه شورای اداری شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر حسین کاغذلو روز یکشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ایجاد هماهنگی و نظارت بر عملکرد دستگاه ها، وظیفه ذاتی فرمانداری هاست و تنها محل اجرا برای فرمانداری، برگزاری انتخابات است از این رو، این رویداد مهم باید با شکوه، قانون مند و با احترام گذاشتن به سلایق تمامی احزاب سیاسی قانونی برگزار شود.

وی افزود: برگزاری انتخابات با شکوه در سایه رعایت اصل بی طرفی و احترام به تمامی سلایق احزاب و کاندیداها، رعایت قانون، تعامل مجریان و ناظرین انتخابات، رعایت عدالت در برگزاری انتخابات و در اختیار قرار دادن تمامی امکانات عمومی شهرستان به تمامی کاندیداها، تلاش برای مشارکت حداکثری مردم و تزریق امید به جامعه و جلوگیری از نا امیدی و اصل امانتداری از آراء مردم به عنوان حق الناس محقق می شود.
وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات، نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هجمه دشمنان است لذا تمامی امکانات شهرستان ورامین برای برگزاری با شکوه این رویداد مهم سیاسی بسیج می شود و در پایان، هر کس که با رأی مردم انتخاب شود، مورد تأئید و حمایت تمامی مسئولان قرار می گیرد.
کاغذلو با اشاره به لزوم توجه تمامی مسئولان دستگاه ها به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت:رهبر معظم انقلاب مسیر حرکت رو به رشد و توسعه کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده اند که برای محقق شدن آن می باید از تمامی ظرفیت های موجود در جامعه بهره برد.
وی استفاده از ظرفیت جوانان برای تحقق پیشرفت جامعه، بهره گیری از ظرفیت های بالقوه شهرستان، توجه به معنویت و اخلاق، تکیه بر اقتصاد داخلی، استفاده از مشارکت مردمی، ارتقا بینش سیاسی، تحقق عدالت اجتماعی، حفظ اخلاق، و توجه به سبک زندگی اسلامی را به عنوان اصول اولیه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد.
فرماندار ورامین از تکریم ارباب رجوع به عنوان اولویت دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم یادگرد.
وی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: برپایی مجالس عزاداری امام حسین(ع) می باید با شعور حسینی همراه باشد از این رو تمامی دستگاه ها به ویژه متولیان فرهنگی، دانشگاه ها، مساجد و پایگاه های بسیج می باید از فرصت محرم و صفر برای سوق دادن جوانان به معنویت و فرهنگ عاشورا استفاده کنند.
کاغذلو تأکید کرد: خدمت رسانی به مردم، از اصول اولیه انقلاب اسلامی است لذا خروجی جلسات شورای اداری باید با رفع مشکلات مردم همراه باشد.

منصور حاجی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران به عنوان مهمان در این نشست حضور یافت و اظهار داشت: شهرستان های جنوب شرق استان تهران به دلیل برخورداری از فرصت های شغلی و خدمات زیربنایی، پذیرای تعداد زیادی از اتباع خارجی به ویژه برادران و خواهران افغانستانی است.

وی افزود: کشورهای اروپایی در زمینه ساماندهی اتباع خارجی و تعیین سهمیه هر کشور از حضور این افراد، تلاش های زیادی انجام داده اند ولی به دلیل وجود مرزهای گسترده ایران با سایر کشورها و تردد فراوان اتباع، این ساماندهی در ایران به زمان بیشتری نیاز دارد.

حاجی تصریح کرد: امروز به واسطه فرهنگ اسلامی و و انسانی، تمامی اتباع خارجی دارای اوراق هویتی، بر اساس قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمامی امکانات خدماتی بهداشتی، درمانی، فرهنگی، آموزشی و… همانند یک شهروند ایرانی بهره میبرند.
وی اظهار داشت: این افراد از خدمات فصلی مانند بازگشایی مدارس و یا ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خدمات مستمر در زمینه های بهداشت و درمان و برخورداری از زیرساخت های آب و برق و گاز بهره مند می شوند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: خانواده های افغانستانی دارای کارت خانواده که از کد خانوار و کد اختصاصی برخوردارند، شناسایی شده و اطلاعات خانوار آنان قابل احصاء است که با استفاده از این کارت می توان خدمات را به درستی به آنان ارائه کرد.

 

جلسه شورای اداری شهرستان ورامین

 

روسای ادارات نمونه شهرستان ورامین تجلیل شدند

در جلسه امروز شورای اداری شهرستان ورامین از تلاش دکتر میرزاحسینیان رئیس شبکه بهداشت و درمان، دکتر چوبان رئیس بیمارستان شهید مفتح، میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، تاجیک مدیر جهاد کشاورزی، سرگرد عبدالملکی رئیس پلیس راهور، سرکار خانم کنگرلو رئیس انتقال خون ورامین، رئیس آبفای جوادآباد و رضا کارخانه معاون امور عمرانی فرمانداری ورامین تقدیر به عمل آمد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک × پنج =

Top