جلسه رسیدگی به وضعیت انبارهای کالا ورامین برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ورامین تدبیر ،حسین کاغذلو روز دوشنبه جلسه رسیدگی به وضعیت انبارها و مراکز نگهداری کالا که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: شناسه دار کردن کلیه انبارها و مراکز نگهداری کالا و ثبت مشخصات مالک باعث می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از احتکار، قاچاق کالا و ارز، میزان ورودی و خروجی کالا از این اماکن نیز قابل بررسی باشد.

وی اظهار کرد: موفقیت کامل اجرای این طرح ، مستلزم همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی و اطلاع‌رسانی صحیح به آحاد جامعه است، کسانی که دارای انبار و مراکز نگهداری کالای بدون مجوز هستند می‌باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت این اماکن در سامانه جامع ثبت انبارها اقدام کنند.

کاغذلو تأکید کرد: کالاهای موجود در انبارهای ثبت نشده، حتی اگر ساخت داخل کشور هم باشند، قاچاق محسوب خواهند شد.

فرماندار ورامین افزود: با وجود آن که اقتصاد شهرستان ورامین برپایه کشاورزی استوار است ولی نباید از وضعیت قاچاق کالا در حوزه‌های دیگر غافل شد و با پایش مستمر و نظارت بر فعالیت مراکز نگهداری کالا، با کمترین میزان قاچاق کالا برخورد شود.

وی تصریح کرد:در حال حاضر شهرستان ورامین از ۲ هزارو ۷۰۸ واحد انبار برخوردار است که از این تعداد، ۶۷۱ واحد غیر فعال و یک هزار و ۴۰۷ واحد آن فعال است که باید تمامی این واحدها تعیین تکلیف و در سامانه جامع ثبت شوند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × سه =

Top