جلوی تعرض به اراضی کشاورزی خیرآباد گرفته خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: به منظور احقاق حقوق عامه و تعرض به حقوق بیت‌المال، اجازه تعرض به اراضی کشاورزی منطقه خیرآباد را نمی‌دهیم.

به گزارش ورامین تدبیر، علیرضا شمس روز شنبه در جریان بازدید اعضای شورای تأمین ورامین از منطقه صنعتی خیرآباد این شهرستان گفت: موضوع ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه صنعتی خیرآباد به مشکلی تبدیل شده که در آن برخی از افراد با سوءاستفاده از موضوع تولید، اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی می‌کنند.

وی اظهار داشت: قرار نیست که برخی از افراد سوداگر به بهانه تولید، اراضی مرغوب کشاورزی را تخریب و به سوله‌های تجاری غیرمجاز تبدیل کنند و نباید در اصل به خاطر رشد صنعت، کشاورزی نابود شود.
وی تصریح کرد: تمامی مسوولان شهرستان ورامین با تأسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از تولید و تولید کننده داخلی حمایت کرده و تلاش دارند تا تمامی موانع را از پیش پای آنان بردارند ولی با هر گونه سوداگری که در آن اراضی کشاورزی نابود شود مقابله می‌کنند.
شمس با تأکید بر مقابله جدی با هر گونه تغییرکاربری اراضی کشاورزی گفت: مسوولیت و عواقب تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با خود افراد است و کسانی که قصد ساخت و ساز در اراضی منطقه صنعتی خیرآباد را دارند می‌باید وضعیت کاربری آن زمین را از جهاد کشاورزی و دفتر شهرک استعلام کنند تا دچار ضررو زیان مادی و برخوردهای قانونی نشوند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار − 3 =

Top