جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرستان ورامین

?جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرستان ورامین اعلام شد

?به گزارش ورامین تدبیر، فرماندار ورامین با اشاره به وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: محدودیت‌های کرونایی فعالیت اصناف، کارکنان ادارات و تردد به شهرستان از روز شنبه اول آذرماه در مناطق مختلف این شهرستان اجرا می‌شود.
حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا و تقسیم بندی مناطق مختلف کشور به سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد، وضعیت ورامین نارنجی اعلام شده و بر اساس آنۀ محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان اعمال می‌شود.
وی افزود: بر مبنای تقسیم بندی اعمال شده در مناطق نارنجی، فعالیت گروه‌های یک و دو در مناطق مختلف شهرستان ورامین بلامانع بوده و مشاغل این گروه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
وی تصریح کرد: بر اساس محدودیت مناطق نارنجی، فعالیت گروه‌های ۳ شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی ممنوع است.
فرماندار ورامین گفت: گروه چهارم شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پر برخورد، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است که فعالیت این مراکز نیز در این محدودیت، ممنوع است.
وی افزود: فعالیت بازارهای روز شهرستان ورامین نیز تعطیل می‎‌باشد.
وی با اشاره به این که تردد در شهرهای استان تهران بلامانع است افزود: با توجه به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در استان تهران، ورودی شهرستان از منطقه سه راه چرمشهر – حسن‌آباد از روز شنبه مسدود و اجازه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی از این منطقه ممنوع خواهد بود.
وی همچنین از اجرای طرح محله و خانواده محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف پیشگیری و درمان مؤثرتر بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج + یازده =

Top