توسعه متوازن شهر و روستاهای استان تهران

توسعه متوازن شهر و روستاهای استان تهران بر اساس اسناد بالادستی در اولویت قرار گیرد

به گزارش ورامین تدبیر محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در جلسه مدیران کل و معاونان ستادی این معاونت که صبح امروز برگزار شد گفت: با توجه به تاکیدات استاندار محترم تهران ، توسعه متوازن و همگون استان تهران باید منطبق بر رویه‌های صحیح و اسناد بالادستی باشد . شهر‌ها ‌ روستاهای استان تهران نباید بصورت سلیقه ای و مقطعی توسعه یابند.

تقی زاده تاکید کرد: ایجاد کمیته‌های تخصصی به سبب لزوم تعامل بیشتر در حوزه های این معاونت در اولویت قرار می‌گیرند و توسعه متوازن محور پیشرفت و توسعه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: برنامه محور بودن آموزش‌ها و ایجاد هدف های مناسب در مسیر آموزش لازم و ضروری است و زمانبندی برنامه‌ها، ایجاد چارچوب مناسب و درجه بندی و ارزیابی پذیر بودن یک سیستم آموزشی اولویت های مهم در تاثیر گذار بودن یک فرآیند خواهد بود.
وی ادامه داد: در صورت برنامه محور بودن هر رویه قطعا میتوانیم شاهد مشارکت تمام اعضا و پرسنل سازمان و تعلق خاطر ایشان در تمامی ابعاد باشیم. تقسیم کار یکی از تخصص های یک مدیر است و باید تمام اعضا سازمان در یک پروژه دخیل باشند . اجتناب از فرد محوری اساس توسعه مشارکتی سازمانی در شهرها و روستاها بر پایه همدلی و تعامل خواهد بود.
تقی زاده تاکید کرد: ساماندهی و سازماندهی الکترونیکی رویه ها و الگوهای سازمانی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تهران با استفاده از سامانه پایش و مانیتورینگ پروژه ها و کنترل عمکرد شهرداریها ، دهیاریها و سازمان‌ها ودستگاه های عمومی خدمات رسان زیر مجموعه این نهاد ها در اینده نزدیک انجام خواهد شد. بازدید‌های میدانی و بررسی پروژه ها نیز باید بر اساس اولویت ها و نیاز‌های سازمان باشد که در نهایت از موازی کاری ، کم کاری و تمرکز بیهوده جلوگیری خواهد کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هشت − سه =

Top