توسعه‌ی ورزش روستایی در شهرستان ورامین

‌ نشست هم‌اندیشی ابراهیم شیرکوند، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با دهیاران بخش مرکزی شهرستان ورامین با محوریت توسعه ورزش روستایی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ابراهیم شیرکوند در آغاز این نشست بیان داشت : برای توسعه ورزش روستایی نیاز به تلاش و وحدت می‌باشد تا ورزش در روستاهای شهرستان ما نهادینه شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادامه داد : اداره ورزش و جوانان سعی دارد با کمک هیئت روستایی و عشایری جهت توسعه ورزش در روستا ها فعالیت های بسیار گسترده ای را انجام بدهد و این موضوع نیاز دارد به وجود شورای ورزش روستا تا با کمک این عزیزان بتوانیم از نظر زیرساخت های روستایی شرایط خوبی را رقم بزنیم زیرا شهرستان ورامین دارای روستاهایی با جمعیت زیاد که علاقه مندان زیادی هم به ورزش دارند را دارا می باشد .
وی در ادامه این نشست تصریح کرد : با تلاش‌های بسیاری که انجام دادیم موفق شدیم اعتبار لازم جهت باز سازی زمین چمن های آبباریک و احمد آباد با قابلیت بسیار مناسب به صورت زیرساختی دریافت کنیم و این کار از ابتدا مردادماه آغاز شده است که امیدواریم در اسرع وقت به بهره برداری برسند تا سال های سال این زمین ها شرایط خوبی را جهت استفاده ورزشکاران داشته باشند و این کار زمانی انجام میشود که همگی با هم وحدت و هم‌دلی داشته باشیم .
رئیس اداره ورزش و جوانان سپس عنوان داشت : جلسه ای با دهیاران بخش جواد آباد برگزار کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم در جلسه ای مشترک با حضور بخشداران و دهیاران شهرستان ورامین موضوعات ورزش روستایی و بحث جوانان روستا را بررسی کنیم تا همراه با ورزش جوانان برتر روستا را شناسایی و همایش بزرگی را با نام “جوانان روستا” برگزار کنیم .
ابراهیم شیرکوند در پایان سخنان خود اظهار داشت : با توجه به پتانسیل ورزشی بسیار بالایی که در بخش جوادآباد وجود دارد و حضور نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این بخش امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک با همکاری دستگاه‌های بخش جوادآباد، ورزش این بخش به بالندگی برسانیم .

همچنین در قسمت دوم این نشست هم‌اندیشی، دهیاران روستاهای تابعه بخش مرکزی ورامین ضمن ابراز خرسندی از حمایت های مالی دولت که امکان ایجاد فضاهای ورزشی برای روستاییان را فراهم نموده‌است موارد و مشکلات موجود را به صورت حدا جدا برای هر روستا عنوان کرده و ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای طرح‌های اداره ورزش در روستاها، برای زمینه‌سازی ورزش‌های بومی و محلی هم دیدگاه‌خای خود را بیان و برای فراهم نمودن بستر آن ورزش‌ها هم رغبت و آمادگی خویش را اظهار نمودند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × یک =

Top