توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان در پیشوا

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا:
?وجود بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) مبنای شکل‌گیری شهرستان بوده و پیشوا را به کانون فعالیت های فرهنگی و مذهبی تبدیل کرده است.

?مردم پیشوا به واسطه قیام ۱۵ خرداد و پیشتازی در انقلاب به گردن نظام و مسئولان دِین دارند ولی این حق به خوبی ادا نشده است.

?علیرغم خدمات بسیار دولت طی سالیان گذشته هنوز مشکلات زیادی در شهرستان وجود دارد و با توقعات و مطالبات مردم فاصله زیاد است.

?اقتصاد پیشوا بر کشاورزی و دامپروری استوار است و با توجه به جایگاه خوبی که در استان و کشور دارد، توجه به این حوزه و اعطای تسهیلات ویژه به آن، در شرایط تحریم نفتی می‌تواند به تقویت اقتصاد کشور کمک کند.

?متاسفانه بخش صنعت شهرستان ضعیف است و علیرغم برخورداری از ویژگی‌های ممتاز، به دلیل برخی محدودیت‌ها با بخش کمی از ظرفیت خود فعالیت می‌کند و باید اقدامات ویژه‌ای با کمک بنیاد مستضعفان برای تقویت صنعت و اتصال آن به بخش کشاورزی انجام شود.

?قبل از شیوع کرونا پیشوا اولین شهرستانی بود که این موضوع را بسیار جدی گرفت چراکه فقدان بیمارستان می‌توانست مشکلات ناشی از اپیدمی بیماری را مضاعف و خسارت‌های جبران‌‌ناپذیری ایجاد کند.

?از همان ابتدای شیوع ویروس کووید۱۹، همه نهادها و ارگان‌ها پای کار آمدند و با برنامه‌ریزی‌ به‌هنگام اقدامات خوبی برای تولید مواد ضدعفونی و ماسک انجام شد و توانستیم در این زمینه به خودکفایی برسیم.

?طی ۴ ماه گذشته با کمک همه مجموعه ها و گروه‌های جهادی و ارگان‌ها در مجموع ۱۵ هزار و ۲۵۲ بسته کمک‌های معیشتی به ارزش بیش از دو ملیارد تومان از محل کمک های خیرین جمع‌آوری و توزیع شد.

?همچنین ۳۶ هزار و ۲۵۰ بسته مواد ضد عفونی کننده حدود ۹۵۰ میلیون تومان هم تامین و در اختیار مردم قرار داده شد که این بسته ها علاوه بر کمک‌های بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای حمایتی است.

?پیشوا یکی از شهرستان هایی است که بیشترین تعداد خانوارهای مددجو را دارد و باید از این حیث مورد توجه ویژه قرار گیرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار + هشت =

Top