تشریح برنامه های ناحیه مقاومت بسیج ورامین در دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت : ناحیه مقاومت بسیج ورامین در بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی را در ۱۷۶ پایگاه تابعه و ۱۵ حوزه محلات خواهر و برادر در دستور کار دارد که برنامه ها بسیار متنوع است.

سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج ورامین در بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی را در ۱۷۶ پایگاه تابعه و ۱۵ حوزه محلات خواهر و برادر در دستور کار دارد که برنامه ها بسیار متنوع است.

وی گفت: از برنامه های مهم و شاخص در دهه فجر، یکی رزمایش کمک مومنانه در تاریخ ۲۱ بهمن ماه است که حدود ۱۵۰۰ بسته معیشتی می باشد که توسط حوزه ها و پایگاه ها شهرستان تهیه و در بین نیازمندان توزیع در قالب رزمایس کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین ادامه داد: رژه موتوری گردان های بسیج پایه و بسیجیان دریا دل را در کنار امت حزب الله از مبدا میدان پویینک تا میدان مادر در روز ۲۲ بهمن ماه خواهیم داشت که با پوشش رسانه ای همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

سرگرد تاجیک بیان کرد: عطر افشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدا در تمام گلزار شهدای شهرستان در تاریخ ۱۶ بهمن ماه به اتفاق مسوولان و همچنین حوزه ها و پایگاه بسیج شهرستان همزمان با برنامه کشوری، عصر آن روز این مهم را انجام خواهند داد.

وی افزود: از دیگر برنامه های این دهه، دیدار با خانواده معظم شهدا، سالگرد شهید مدافع حرم اصغر بربری در تاریخ ۱۵ بهمن در آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) که با حضور پر شور بسیجیان پایگاه های بسیج به ویژه منطقه خیرآباد این برنامه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: برگزاری مسابقات و جشنواره ورزشی و فرهنگی در تمام حوزه ها و پایگاه های مقاومت و مساجد، واحد های فرهنگی ثابت و سیار در دهه فجر که اقدم به پخش صوت ها و سرود های انقلابی خواهند کرد و همچنین مداحی میلاد کوثر بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین برنامه های خاصی را برای خانوادهای پاسداران داریم که هم مسابقه فرهنگی از کتاب زندگانی آن حضرت نوشته دکتر آیت الله سید جعفر شهیدی است و برنامه های فرهنگی که برای همسران و خانواده های پاسداران داریم که جزو برنامه های ویژه روز زن در سپاه می باشد و در تمام رده ها بر اساس شرایط کرونایی نسبت به برقراری جشن هفته و روز زن اقدم خواهند کرد.

سرگرد تاجیک اظهار کرد: برنامه مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بستر فضای مجازی، پویش ها و رزمایش های مختلف با موضوعات دست آوردهای انقلاب اسلامی و سبک زندگی فاطمی در فضای مجازی و علاوه بر این محتوا های تولیدی توسط خود فعالان فضای مجازی شهرستان در این ایام در فضای مجازی حوزه ها و پایگاه ها برگزار خواهد شد تا نقشی در بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین بازگویی دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که این بازگویی هم به شکل مقایسه ای با طاغوت و هم به شکل مسابقه ای یعنی نسبت به سایر کشورها در جهان این دستاوردها به اطلاع مردم شهید پرور ایران اسلامی خواهد رسید.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × پنج =

Top