ترمیم جاده چرمشهر ورامین به اتمام رسید

فرماندار شهرستان ورامین گفت: عملیات ترمیم جاده سه راه حسن‌آباد – چرمشهر که با دستور استاندار تهران از اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، با تکمیل آسفالت ریزی به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، حسین کاغذلو روز شنبه در جریان بازدید از جاده مواصلاتی ورامین – چرمشهر گفت: جاده چرمشهر به عنوان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی شهرستان ورامین به محور قم – گرمسار، از اهمیت ویژه‌ای در حوزه حمل و نقل جاده‌ای به ویژه خودروهای سنگینی که به استان‌های جنوبی و شرقی کشور تردد می‌کنند برخوردار است.

وی افزود: تردد روزانه بیش از ۱۲ هزار دستگاه خودرو که اغلب آن‌ها را خودروهای سنگین تشکیل می‌دهد، باعث شده بود تا بخشی از محور از سه راهی حسن‌آباد تا محور قم- گرمسار از وضعیت نامناسبی برخوردار شود که این امر مشکلات بسیاری را برای خودروها و صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه به وجود آورده بود.
وی اظهار داشت: در جریان افتتاح بزرگراه ورامین – قزوین موسوم به بزرگراه غدیر در هفتم اسفندماه سال گذشته، استاندار تهران به مردم شهرستان ورامین و صاحبان صنایع قول داد تا کمتر از یک ۱۰ روز، عملیات اجرایی به‌سازی آسفالت محدوده ۳ کیلومتری چرمشهر به سه راهی حسن‌آباد را با تعیین پیمانکار، آغاز کند.
کاغذلو تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمتی بازار، اجرای این طرح پیش از دستور استاندار تهران ۷ بار تجدید مناقصه شده بود که پیمانکاری اجرای آن را تقبل نکرده بود.
وی اظهار داشت: پیمانکار پروژه پس از آزمایش تخصصی و تعیین نوع عملیات مورد نیاز در این پروژه، کار خود را آغاز و امروز(شنبه) طرح‌ به سازی این مسیر به طور کامل تکمیل شد.
فرماندار ورامین افزود: در این طرح دو لایه آسفالت و در برخی از مناطق برای شیب بندی مناسب، سه لایه آسفالت ریخته شد تا مسیری با کیفت و برخوردار از استانداردهای لازم، در اختیار مردم قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل راهداری استان تهران، عملیات خط کشی و نصب علائم هشداردهنده در این محور از فردا آغاز می‌شود تا تردد در این مسیر، با ایمنی بیشتری همراه شود.
وی افزود: این مسیر از اهمیت ویژه‌ای در حمل و نقل جاده‌ای به ویژه پس از افتتاح آزادراه غدیر برخوردار است و تعریض آن در دستور کار مسوولان شهرستان ورامین قرار داد و تلاش می‌شود تا با اختصاص اعتبارات مورد نیاز، این امر محقق شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 × 1 =

Top