بیش از ۶۰۰ خودرو از ورود به ورامین منع شدند

رماندار شهرستان ورامین گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مقابله با شیوع ویروس کرونا، مسیر ورودی محور قم – گرمسار به شهرستان ورامین از جاده شهرک صنعتی چرمشهر مسدود و روزانه بیش از ۶۰۰ خودرو از حضور در ورامین منع شدند.

حسین کاغذلو روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ورود و خروج شهرستان ورامین در محور چرمشهر گفت: از بامداد روز جمعه، عوامل پلیس‌راه و نیروی انتظامی با استقرار در جاده چرمشهر، سه‌راهی ورامین به حسن‌آباد قم، از ورود هر گونه خودرو با پلاک شهرستان ممانعت کرده و همچنین از خروج خودروهای پلاک استان تهران از این مسیر ممانعت کردند.
وی افزود: تمامی مسیرهای ورودی محور قم- گرمسار به شهرستان ورامین به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی به این محور، جاده چرمشهر است که ورود و خروج خودروها در این مسیر به طور شبانه‌روزی کنترل می‌شود.

کاغذلو افزود: بر اساس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، راه‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ورامین از محور قم – گرمسار از جمله محور امامزاده عبدالله(ع)، روستای نجف آباد، جوادآباد و امامزاده هادی(ع) و زیرگذرهای این مسیر به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی، محور چرمشهر است که این مسیر نیز با حضور عوامل انتظامی کنترل می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس اعلام پلیس راه چرمشهر، روزانه بیش از۶۰۰ دستگاه خودروی پلاک شهرستان، از ورود به داخل شهرستان ورامین منع شده‌اند.
وی افزود: با توجه به فعالیت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی چرمشهر و سالاریه و تردد خودروها به این مناطق اقتصادی، برای تمامی خودروها به ویژه سرویس کارگران معرفی‌نامه صورت گرفته تا تردد این خودروها، با نظارت بیشتری همراه باشد.
منبع : ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

18 + پنج =

Top