برگزاری نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین

نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین در محل فرمانداری ورامین برگزار شد

به گزارش ورامین تدبیر : نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست کاغذلو فرماندار و حضور توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری و دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت و حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و مدیران چند واحد تولیدی درمحل فرمانداری برگزار گردید.

کاغذلو فرماندار ورامین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به سال جهش تولید گفت : علی‌رغم محدودیت های موجود فرآیند افزایش تولید کماکان در شهرستان ورامین ادامه دارد.

وی افزود : شهرک های صنعتی هر شهرستان با ایجاد اشتغال مستقیم و تولید کالا ارتباط مستقیمی در بهبود اقتصاد هر جامعه را دارند .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای قانون رفع موانع تولید و تسهیل فضای کسب و کار بتوانیم از همه ظرفیت های قانونی برای رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق بخشیدن به فعالیت های اقتصادی استفاده کنیم.
کاغذلو تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی هم باید ضمن حفظ حقوق دولت، حداکثر تلاش خود را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به کارگیرند.
در ادامه میرزایی دبیر جلسه عنوان نمود : ما خادم تولید کنندگان در عرصه اقتصادی در شرایط کنونی هستیم و به افرادی که در این وضعیت اقتصادی حتی یک شغل ایجاد می کنند کمک می نمائیم .

در این جلسه مشکلات ۱۲ واحد تولیدی و خدماتی اعم ازتقسیط مالیات و بیمه، تامین سرمایه در گردش، عدم وصول مطالبات و اعطای تسهیلات با بهره کم، برق ، گاز ، سوخت دوم و عدم همکاری برخی از دستگاه های خدمات رسان و بانک ها از سوی نمایندگان واحدهای تولیدی حاضر دراین جلسه مطرح و روسای دستگاه های مربوطه نسبت به رفع این مشکلات نکاتی را بیان نمودند که پس از بررسی ، مصوبات لازم برای رفع مشکلات به تصویب رسید .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 × 5 =

Top