برگزاری سومین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین

سومین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین برگزار شد

سومین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین به ریاست توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری وبا دبیری میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت و با حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین، در این جلسه معاون امور مالی و برنامه ریزی فرماندار گفت : با توجه به شرایط اقتصادی موجود باید درتهیه و توزیع مایحتاج عمومی مردم دقت بیشتری توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد .
توسلی با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها توسط برخی افراد سود جو باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.
شایان ذکر است در ادامه جلسه حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نیز ضمن ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت قیمت بازار افزود : رصد وضعیت بازار اقلام ضروری و نرخ گیری ۸۰ قلم کالای مصرفی به صورت روزانه توسط کارشناسان مربوطه صورت میگیرد .
وی در ادامه از استقرار دو جایگاه توزیع ماسک در میدان اصلی ورامین و منطقه خیرآباد به دلیل ازدهام جمعیت در جهت دسترسی آسان همشهریان به ماسک بهداشتی با قیمت مناسب با همکاری شهرداری و موکب احباب الرضا(ع) اشاره نمود .
میرزایی در پایان افزود : اطلاع رسانی در خصوص توزیع کالاها با نرخ مصوب تنظیم بازار بین شهروندان به صورت مستمر و روزانه انجام و توزیع می‌گردد .

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

ده + یازده =

Top