برگزاری اولین جلسه کارگروه آردو نان شهرستان ورامین در سال ۱۴۰۰

اولین جلسه کارگروه آردو نان شهرستان ورامین در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر،این جلسه با ریاست اداره صمت و حضورکلیه اعضای کارگروه تخصصی آرد ونان در محل اداره صنعت ، معدن وتجارت برگزار گردید.

در ابتدا میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت مشکلات آرد و نان واحدهای نانوایی شهرستان را مطرح نمود و اظهار داشت : متصدیان واحدهای نانوایی با توجه به شیوع موج چهارم کرونا علاوه بر داشتن گواهی فعالیت و کارت بهداشت باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند و محل کار خود را روزانه ضدعفونی نمایند .
وی با بیان اینکه بازرسی های مستمر در ایام ماه مبارک رمضان در دو شیفت صبح و عصر از نانوایی‌ها برای پخت نان با کیفیت صورت می پذیرد گفت: گشت های مشترک بازرسی و نظارت با حضور بازرسان این اداره و اتاق اصناف با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در جهت رعایت کیفیت پخت نان، کمیت ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و … صورت می پذیرد .
میرزایی تصریح کرد : نانوایان با توجه به شروع ایام ماه مبارک رمضان نسبت به رعایت ساعات پخت نان طبق زمان اعلامی از سوی اتحادیه مربوطه اقدام نمایند .
در ادامه جلسه نیز به درخواست های متقاضیان واحد های نانوایی درجهت تغییرات درنوع پخت ، جابه جایی ، افزایش سهمیه آرد و … پرداخته شد.
در پایان جلسه پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای کارگروه ، تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یازده − 10 =

Top