برجام بسیاری از کاسبی هایی که هزینه گزاف به مردم تحمیل کرد را از بین برد

فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت دومین سالگرد برجام گفت: برجام بسیاری از کاسبی هایی که به نفع عده ای بود اما هزینه های گزافی را به ملت ایران تحمیل کرد را از بین برد به همین دلیل است که عده ای دائما بدون درنظر گرفتن محاسن برجام، خشم خود را از این توافق بروز می دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در پیامی ضمن تبریک دومین سالگرد برجام به ملت بزرگ ایران و شهرستان قرچک، به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توافق هسته ای اشاره کرد که معظم له در خصوص این مذاکرات و حمایت از تیم دیپلماسی ایران فرمودند: “از مذاکره‌کنندگان هم با همه‌ی وجود حمایت کردم، اگر کسی بگوید که ما مثلاً با توافق یا با رسیدن به یک نقطه مخالفیم، نه، خلاف حق و خلاف واقع گفته است”.

وی با اشاره به اینکه برجام یکی از پیروزی هایی است که کشورهای در حال توسعه در قرن اخیر به دست آوردند و در کشور ما به واسطه ایستادگی مردم، پشتیبانی اندیشمندانه مقام معظم رهبری، تدبیر رئیس جمهور و تلاش رزمندگان دیپلماسی حاصل شد، افزود: برجام کار ساده ای نبود، آنقدر مهم بود که دنیا را شگفت زده کند. 

فرماندار قرچک یادآور شد: این سخن رئیس جمهور در همایش “اجرای برجام فصلی نو در اقتصاد ایران” باید در خاطر همه بماند که اظهار داشتند: “من خدمت رهبری گفتم وقتی من موضوع را از دبیرخانه شورای امنیت به وزارت خارجه می‌برم یک پیام به دنیا می‌دهم و آن این است که موضوع هسته‌ای موضوع امنیتی نیست بلکه سیاسی است و این حرکت در این راه به ما بسیار کمک می‌کند تا به موفقیت برسیم. حال اینکه در این مذاکرات ۳۰ ماهه چه سختی‌هایی گذشت بماند برای کتاب خاطرات در آینده”.

وی گفت: برجام موفقیت هایی را به دنبال داشت و مهمترین آن خارج شدن ایران از ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل است اما نفع برندگان از تحریم ها، همواره بر طبل بی نتیجه بودن آن می کوبند فارغ از اینکه در عرصه اقتصادی، تجارت و … چه اثرات مثبتی در برداشته و خواهد داشت.

مرسلپور در پایان این پیام آورده است: اینجانب دومین سالگرد برجام را به ملت غیور ایران، بویژه مردم شریف شهرستان قرچک تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه اتحاد و همدلی، شاهد تداوم خدمت صادقانه باشیم نه تظاهر به خدمت.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 × 1 =

Top