برترین و ضعیف‌ترین‌های ۹۸ از دید ورامین‌تدبیر

??ورامین تدبیر برترین و ضعیف‌ترین‌های سال ۹۸ را معرفی نمود

✍ از برجسته‌ترین آیین‌های رسانه‌‌‌ها (به‌عنوان پلی بین مردم و مسؤلین) این است که در پایان سال با رصد و نقد منصافه عملکرد مسولان در طول سال گذشته و برآیند پیام‌های مردمی و حلاجیِ گلایه‌های و مشکلات و تقدیر و تشکرهای این پیام های دریافتی ، ضمن اعلام برترین‌ها و ضعیف‌ترین‌های هر کدام از حوزه‌ها (ادارت، نهادها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها، خبرنگاران، ورزشکاران، هنرمندان و…) از ایشان، خوب‌ها را تقدیر و ضعیف‌ها را آگاه سازد تا همگان بدانند و آگاه باشند که مردم و نمایندگانشان در طول سال خوبی‌‌ها و بدی‌ها را می‌بینند و در جای خود قدر یا نقد می‌نمایند.

? از این‌روی؛ ورامین تدبیر به عنوان یکی از پایگاه‌های خبری رسمی و تاثیرگذار با بررسی ریزبینانه‌ی تمام پیام‌های مردمی و حلاجی عملکرد مسولین، برای نخستین بار به این اقدام نیک دست می‌یازد و به شرح زیر به بیان برترین و ضعیف‌ترین ایشان با ذکر علت می‌پردازد :

?? برترین‌ها:

? بدون شک برترین گزینه در هر سه شهرستان دشت ورامین “کادر جهادی شبکه بهداشت و درمان” بودند که با کم‌ترین امکانات و با عشق و ایمان به انسان، به معنای حقیقی در این هنگامه‌ی مبارزه با ویروس کرونا، واژه ایثار را روح و معنایی تازه بخشیدند و به همگان ثابت کردند که چگونه می‌شود “از هیچ همه ساخت”!

? پس از ایشان؛ شهرداران ورامین و قرچک را می‌توان جزء گزینه‌های برتر نام برد چراکه:
شهردار ورامین علاوه بر اجرای پروژه تغییر مسیر معابر و توجه ویژه به حاشیه‌های شهر و ساخت اماکن تفریحی و ورزشی در محروم‌ترین نقاط ، زیباسازی و اجرای پروژه‌‌های مهمی چون زیباسازی محوطه مسجد جامع، امامزاده یحیی، زیر گذر ۱۵خرداد و روگذر امام رضا و تامین روشنایی معابر، بوستان‌ها و… ورامین را جایی بهتر برای زیستن ساخت و علاوه بر آن در تمام این سالیان در برابر تحمیل نیروی انسانی به مجموعه شهرداری از سوی اعضای شورای شهر، محکم مقاومت نمود.
و شهردار جوان قرچک هم تا جایی که امکان داشت دست از نوسازی و تغییر و تحول مثبت در شهر قرچک برنداشت و به طور متوالی، پروژه‌های لازم را افتتاح کرد تا با وجود تراکم شدید قرچک، کمبود زیرساخت‌های شهری را جبران نماید.

? رتبه بعد به فرمانداران پیشوا و ورامین می‌رسد؛
فرماندار ورامین به خاطر جسارت در اجرای پروژه تغییر مسیر معابر شهر و اجرای بی‌عیب و نقص وظایف ستاد انتخابات مرکزی هرسه شهرستان با همکاری کامل و جامع اداره اطلاعات و سایر نهادهای نظارتی
و فرماندار پیشوا به خاطر تحویل گرفتن شهرستانی تهی از هرگونه امکانات و ابزار لازم برای اداره یک شهرستان وسیع که تا این لحظه توانسته عنوان تنها شهرستان بدون ناآرامی در ایام اعتراضات بنزینی و کنترل بحران کمبود آب را به خود اختصاص دهد.

? سپس باید از بخشداران و دهیاران دشت ورامین به عنوان مدیران ارشد روستایی نام برد که بی ادعا و بی صدا در این سال سراسر بحران و سختی، تمام قد در خط مقدم خدمت، سازندگی و کنترل بحران‌ها ایستادگی کردند و در این میان بخشدار و دهیاران بخش مرکزی ورامین توانستند علاوه بر اجرای خدمات و اجرای پروژه‌های کم‌نظیر، از برپایی بازارروزها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا جلوگیری نمایند تا جایی که انجام تمامی این اقدامات باعث شد جناب نماینده، این تحولات شگرف روستاها را جز عملکردهای مثبت خود ثبت نماید!

? در مرحله بعد؛ بایست از اداره صمت ورامین برای عرضه منظم و تعیین اماکن توزیع کالاهای تنظیم بازاری هم نام برد.

? البته اگر کمی عادل باشیم نمی‌توانیم در میان برترین‌ها از ورزشکارانی به نام مصطفی تاج‌الدین بازیکن تیم فوتسال ستارگان ورامین که باعث و بانی کسب خرید امتیاز این تیم لیگ برتری به نام شهرستان ورامین شد و به خاطر برخی مسائل، مظلومانه از حضور مداوم در بازی‌ها محروم شد و البته احسن‌الله شیرکوند که تیم والیبال شهرداری ورامین را قهرمان آسیا کرد، نام نبریم.

? و در پایان برترین‌ها باید از ۴خبرنگار نام برد که به دلیل انتقاد از مدیریت و کمبود امکانات شبکه بهداشت و درمان با شکایت دانشگاه علوم پزشکی تهران مواجه شدند و پس از یک‌سال کشمکش و اضطراب، از سوی دادگاه، با حکمی قائل تامل، تبرئه شدند.

? ضعیف‌ترین‌:
بدون شک عنوان ضعیف‌ترین به شورای اسلامی شهر پیشوا تعلق می‌گیرد که به خاطر اختلافات شدید درونی و عدم تشخیص و ترجیح مصالح شهروندان، با بهانه‌ای واهی، شهرداری کاردان و متخصص را از این شهر محروم به رودهن کوچاندند تا همچنان این شهر پس از گذشت چندین سال از مواهب واریز فراوان وجوه ارزش افزوده محروم بماند و پیشوا همچنان به روستایی نه چندان بزرگ شبیه بماند که فرهنگ‌سرا و بیمارستان ندارد و دیری نخواهد ماند که در مجتمع‌های بالادستی آن،فاجعه انسانی بروز دهد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

2 × 5 =

Top