“برای مردم، برای مردم، برای مردم”

‍ ? بخشدار مرکزی ورامین در بازدید روستایی خود مطرح کرد:
شعار بنده “برای مردم، برای مردم، برای مردم” است

? سید سراج‌الدین تقوی ونکی در دومین بازدید روستایی خود از روستاهای عبدل‌آباد، ریحان‌آباد و جعفرآباد گفت: یکی از مهمترین موانع سر راه خدمت دهیاران، مسائل ادارای است که برخی از آن‌ها واقعا دست‌و‌پاگیر است که آماده‌ایم تا تمام همت خود را درجهت تسهیل از طرق مجاری اصلی قوانین برای قدرت عمل دهیاران در راستای تسهیل خدمت به مردم به کار بندیم.

? تقوی در نشستِ ابتدای این بازدیدها اظهار داشت : طرح‌های هادی روستاها، که منبعث از نیاز سالیان دور روستاها بوده و اینک مورد تقاضای اهالی برای تجدید نظر هستند، از جمله مسائل و مشکلات بزرگ اهالی روستاها در امر احداث بنا های مسکونی و زیرساختهای فرهنگی، ورزشی وتفریحی ست که انشاالله با مساعدت و همکاری بیش‌تر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حسب ضرورت مرتفع خواهد شد.

? وی در ادامه در جمع اعضا شوراهای اسلامی و معتمدین روستاها ؛ بر اهتمام هرچه بیشتر بر امور زیربنایی فرهنگی و تقویت بنیان خانواده حسب وصایای امام راحل فرامین ومنویات مقام معظم رهبری و برنامه ها ورویکرد دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

? بخشدار مرکزی ورامین همچنین اظهار داشت : حضور فعالانه‌ی نهاد دهیاری در روستاها، نافی انجام وظیفه سایر ادارات خدمات رسان در حوزه‌ی روستایی نیست.

?در ادامه بازدید روستایی بخشدار به همراه اعضای شورای اسلامی روستاها از مهمترین مسائل و مشکلات در این سه روستا از جمله مورد زیرگذر روستای جعفرآباداخوان، بوستان در دست اقدام روستای عبدل‌آباد و جاده ورودی ریحان‌آباد بازدید کرد و در خصوص حل مشکلات آن‌ها قول پی‌گیری سریع از طریق فرماندار محترم و مراجع ذیربط داد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سیزده − 8 =

Top