بخشدار جدید جوادآباد معرفی شد

حیدری رفت / خدادادی آمد

? محمد حیدری از سمت بخشداری جوادآباد کنار گذاشته شد و حسن خدادادی با پیشنهاد فرماندار ورامین و تایید استاندار تهران به عنوان بخشدار جوادآباد ظهر امروز به جای وی منصوب شد.

? خدادادی که بخشدار بخش مرکزی شهرستان ری را در کارنامه شغلی خود دارد، پیش از این مسؤل واحد ترافیک و مدیریت بحران فرمانداری شهرستان ورامین بود و حیدری هم که از تیرماه ۹۴ سکان بخشداری وسیع ترین بخش کشور را در دست گرفته بود، پس از پنج ساله و نیم، ادامه خدمت خود را در اداره کل بازرسی استانداری تهران انجام خواهد داد.

***

۲۰۰ میلیارد تومان به روستاهای ورامین اختصاص یافته است

?فرماندار شهرستان ورامین گفت : دولت تدبیر و امید ۲۰۰ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به مناطق روستایی شهرستان اختصاص داده است.
حسین کاغذلو در آئین‌تکریم و معارفه بخشدار جدید جوادآباد گفت: جوادآباد یکی از بخش های بسیار مهم استان تهران است که با تولید محصولات مهم ، قطب مهم کشاورزی استان محسوب می شود.

? وی افزود : استقرار شهرک‌های صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و دهکده گلخانه حصار گلی، این بخش را به عنوان‌یک منطقه اقتصادی و صنعتی معرفی کرده است.
وی افزود: در حوزه گردشگری نیز این بخش از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است و استقرار روستاهای هدف گردشکری، سافاری پارک حصارگلی و خانه های بومگردی توانسته تحولی را در این‌حوزه ایجاد کند.

آیین تودیع و معارفه بخشدار جوادآباد
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 × 1 =

Top