با تمام توان از حق مردم و فوتسال قرچک دفاع می‌کنم

شهردار قرچک گفت: با تمام توان از حق مردم و فوتسال قرچک دفاع می‌کنم.

?به گزارش روابط عمومی تیم فوتسال شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف مدیرعامل تیم فوتسال شهرداری قرچک در خصوص اعلام رأی کمیته انضباطی به نفع تیم شهرداری ساوه، اظهار داشت: مردم قرچک و هواداران تیم فوتسال شهرداری نگران نباشند، با تمام توانم در مقابل این رأی خواهم ایستاد و از حق ضایع‌شدهٔ مردم قرچک دفاع خواهم کرد.
?وی بابیان اینکه رأی کمیته انضباطی ناعادلانه است، افزود: به رأی کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد و به جد پیگیر هستیم تا این مشکل رفع شود.
?مدیرعامل تیم فوتسال شهرداری قرچک بیان داشت: با توجه به اینکه ما روال طبیعی و قانونی قرارداد با بازیکن را بر اساس ثبت در سایت فدراسیون در قسمت سامانه نقل و انتقالات طی کردیم و اطلاعی از اینکه آقای عمران سرانجام قبل از اینکه با تیم آرنوش کاشان قرارداد امضا کند با تیمی در لیگ مناطق قرارداد داشته و بازی کرده نداشتیم و این را باید سامانه نقل و انتقالات اعلام می‌کرد.
?خرمی شریف بیان داشت: طبق قانون سامانه نقل و انتقالات باید اعلام می‌کرده که این بازیکن قرارداد دارد و ما وقتی در این سامانه ثبت قرارداد کردیم هیچ اخطاری نداد و قرارداد ما با این بازیکن به‌صورت رسمی و قانونی ثبت شد.
?شهردار قرچک بابیان اینکه قرچک مهد فوتسال ایران و هواداران خونگرم و با تعصبی دارد، افزود: از فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف درخواست داریم یک‌بار دیگر به این موضوع رسیدگی کنند تا تیم شهرداری قرچک به‌حق و حقوق خود برسد تا بتواند باروحیه خوب به دیدار تیم فودکا برود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده + یک =

Top