بانوی ۸۴ ساله ورامینی بر بیماری کرونا غلبه کرد

رئیس بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین گفت: یک بانوی ۸۴ ساله مبتلا به بیماری کرونا، پیش از ظهر امروز پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده و بر این بیماری غلبه کرد.

بهرام چوبان روز یکشنبه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، بیمارستان شهید مفتح با بسیج کلیه امکانات تلاش کرد تا با ارائه بهترین خدمات به بیماران مبتلا به این ویروس، آنان را درمان و از بیمارستان مرخص کند.
وی افزود: از زمان پذیرش بیماران کرونایی تا کنون در بیمارستان شهید مفتح ورامین، ۲۴۴ نفر مبتلای قطعی به ویروس کوید ۱۹ با دریافت خدمات تخصصی، بهبودی کامل پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شدند.
وی گفت: پیش از ظهر امروز، یک بانوی ۸۴ ساله که از ۲۱ فروردین‌ماه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، با دریافت خدمات درمانی، بهبودی یافته و بر این بیماری غلبه کرد.
شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۶۲۰۳ نفر جان خود را از دست داده و ۷۸۴۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند، همچنین ۲۶۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
منبع : ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک × 1 =

Top