باز هم قطار حادثه آفرید

?نیم‌روز پنج شنبه به علت برخورد قطار مسافربری ریل باس با خودرو سواری پراید در تقاطع گل‌تپه ورامین به علت پایین ندادن مانع راه‌بند، متاسفانه خودرو کاملا از بین رفته و راننده خودرو به شدت از ناحیه پای راست مصدوم شده است.

***

یادداشت مدیرمسئول ورامین تدبیر در این خصوص را بخوانید :

? قاتلان ورامین با قدرت می‌تازند

? تصاویر حادثه امروز برخورد قطار مسافربری ریل باس با خودرو سواری پراید در تقاطع گل‌تپه ورامین به حدی دل‌خراش و ناگوار است که قادر به انتشار آن نیستیم.

✍ اما حوادث دیشب و دیروز ورامین باز این نکته را به ما یادآوری کرد که #قاتلان_ورامین با قدرت تمام در حال به قتل رساندن شهروندان دشت ورامین هستند و در مقابل آن هیچ اراده قوی برای رفع آن وجود ندارد ‌؛ دیشب یک جوان ۱۴ ساله اهل دمزآباد به علت نبود روشنایی کافی در #جاده‌ی_مرگ آبباریک تصادف کرد و زنده زنده در آتش آن سوخت و اکنون شهروندی دیگر در برخورد با #قطار به شدت مصدوم شد.

چند نفر دیگر باید جان خود را از دست دهند و ما خبرنگاران چقدر باید فریاد بزنیم که:

قطار؛
کانال آب‌؛
جاده‌های مرگ

اینان قاتلان خاموش دشت ورامین هستند که هر ساله جان چندین نفر از شهروندان دشت ورامین را با بی‌رحمانه‌ترین حالتی می‌ستاند؟!?

***

? ببینید / گزارش خبرنگار ورامین‌تدبیر از محل بروز حادثه دل‌خراش برخورد قطار مسافربری ریل باس با خودرو سواری پراید در تقاطع گل‌تپه – علی‌آباد

? با توجه به قرار گرفتن این تقاطع در حوزه‌ی خدمات شهری شهرداری ورامین می‌طلبد به منظور جلوگیری از تصادفات بیش‌تر، اعضای شورای شهر و مدیران شهری ورامین نسبت به ایجاد زیرگذر استاندارد در آن اقدام سریع نمایند.

 

برخورد قطار مسافربری ریل باس با خودرو سواری پراید در تقاطع گل‌تپه ورامین

 

 

 

تصادف جاده آبباریک که منجر به سوختن و فوت یک جوان ۱۴ ساله شد
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

8 + 5 =

Top