اولین مرکز یادگیری شرق استان تهران در قرچک احداث می‌شود

 

 

 

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: اولین مرکز یادگیری محلی شرق استان تهران ویژه سوادآموزان نهضت سواد آموزی در شهرستان قرچک احداث می شود .

به گزارش ورامین تدبیر و به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری در خصوص افتتاح اولین مرکز یادگیری ویژه سواد آموزان نهضت سواد آموزی در شرق استان تهران اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و به منظور ایجاد فرصت های مناسب برای بزرگسالان بازمانده از تحصیل مرکز یادگیری محلی شرق استان تهران در دبیرستان علامه طباطبایی قرچک راه اندازی و احداث می شود .
وی گفت: این مرکز یادگیری محلی است تا افراد بتوانند متناسب با نیازهای زندگی خود از برنامه های متنوع آموزشی و مهارتی موجود در مرکز استفاده نمایند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: با توجه به شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده و اهمیت طرح و ارزیابی‌های صورت گرفته در سایر مناطق مرکز یادگیری محلی برای اشتغال افراد بزرگسال هدف گذاری شده است‌.
وی بیان داشت: این مرکز با خلق و توسعه فرصت های یادگیری جدید در جهت مشارکت های محلی و ارائه آموزش های آینده نگر سوادآموزان نهضت سواد آموزی قدم بر می دارد تا به سطح از توانمندی و مهارت برای زیستن دست یابند .
وی خاطرنشان کرد: رویکرد این مرکز یادگیری مشارکت و مدیریت محلی بوده و در همه شهرها کم‌برخوردار نقش و رسالت مهمی را ایفا می کند و در رسیدن به اهداف فرهنگی اجتماعی کشور ایفا می کند.
بختیاری در پایان گفت: توانمند سازی و ایجاد فرصت یادگیری مادام العمر افراد بی‌سواد و کم‌سواد در گروه های مختلف بازمانده از تحصیل هدف کلی این مرکز یادگیری است که به زودی در قرچک احداث می شود.
انتهای پیام/

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

7 + هجده =

Top